Författare Ämne: Paris Hilton, årets kvinna, rätt eller hur?  (läst 6892 gånger)

Reggis

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
Paris Hilton, årets kvinna, rätt eller hur?
« skrivet: tor 7 feb 2008 16:00:47 »
Jag såg att Paris Hilton blivit vald till årets kvinna. Aldrig har en utnämning varit mer motiverad en denna. Hon är ett föredöme på alla sätt för alla kvinnor i världen. Hon festar och har kul och tar livet med en klackspark. Dessutom bidrar hon på ett utomförträffligt sätt till att få fart på ekonomin. Hon är ju en shopaholic som får julen att snurra. Det är bara att gratulera till det kloka valet.

Moses

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 908
    • Visa profil
SV: Paris Hilton, årets kvinna, rätt eller hur?
« Svar #1 skrivet: tor 7 feb 2008 17:25:06 »
Vem har utsett..... :) ....och att julen är snurrig, har man ju hört talas om  ;)

ada

• Administratör
  • Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: tor 7 feb 2008 21:17:51 »
Jag trodde det var ett hotell?

Och så hette definitivt inte hotellet på en bakgata i Paris vi tog in på under tågluffen, sängen ar som en båt, golven var skitiga, vi skulle ta kort med mej, en lättklädd 16-årig skandinaviska i fönstret, det blev en folksamling visslande män nedanför... :)
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

Reggis

• Hjältemedlem
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: tor 7 feb 2008 22:01:36 »
Priset delades ut vid Harvarduniversitetet och är mycket välförtjänt tycker jag. Vem skulle det annars var? Ingen kvinna har betytt så mycket och påverkat oss mer, är motiveringen till priset och det är bara att hålla med, eller hur?

Hon gör vad hon kan för mänskligheten. Det vill säga shoppar, festar och förser tidningar med rubriker. Kan man göra mer?

gitzie

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 888
    • Visa profil
« Svar #4 skrivet: tor 7 feb 2008 22:07:50 »
Hon gör vad hon kan för mänskligheten. Det vill säga shoppar, festar och förser tidningar med rubriker. Kan man göra mer?
Ja, lite  ;) ;D ;D
There is just a slight difference between "hobby" and "mental illness" ;o))

ada

• Administratör
  • Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
« Svar #5 skrivet: tor 7 feb 2008 22:15:49 »
Det säger en del om Harvard?  Inte precis en Marie Curie eller Ada Lovelace de krönt :)
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

Reggis

• Hjältemedlem
    • Visa profil
« Svar #6 skrivet: tor 7 feb 2008 22:26:43 »
Jag förstår Gitzie, hon gör mer, hon snortar flitigt också. Men nu måste det väl i alla fall räcka.

Reseda

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 1 238
    • Visa profil
« Svar #7 skrivet: fre 8 feb 2008 02:52:48 »
Paris Hilton är i alla fall miljömedveten. Hon använder lovvärt lite textilier till sina kläder. Inte heller verkar hon äta upp maten för dem som behöver den bättre. Prisvärt är även den lilla hunden. Den förorenar inte speciellt mycket.

Undrar om hon inte borde bli språkrör för Miljöpartiet De Gröna? 8)

Reggis

• Hjältemedlem
    • Visa profil
« Svar #8 skrivet: fre 8 feb 2008 08:58:37 »
Äntligen en person som fattar vad som är viktigt idag och inte lever kvar på någon sorts förhistorisk nivå, tack Reseda. Man skulle önska att alla kvinnor levde som Paris Hilton. Typiskt yttringar av det patriarkatiska manssamhälle vi lever i att kvinnans behov av shopping, nöjen och flärd ses som något pikant och inte tas på allvar. Det är lika viktigt som fotboll.

Här befinner sig Paris Hilton i fronten för kvinnors rätt till shopping, festande och att ha kul. Jag tycker att hon borde få Nobels fredspris för sina stora insatser för mänskligheten och framför allt för det stora bidrag hon gett till kvinnors självständighet över hela världen. Det som förvånar mig mest är att varken Republikanerna eller Demokraterna har försökt att värva Paris som presidentkandidat. Nästa FN-chef är liksom redan bestämt, det måste bli Paris Hilton, vem annars?

Reseda

• Hjältemedlem
    • Visa profil
« Svar #9 skrivet: fre 8 feb 2008 19:22:52 »
Reggis, javisst är Paris Hilton vår stora förebild. Ska linda in mig i elastiska lindor till nästa besök i stan. Verkar mycket praktiskt det där med att det klämmer in och lyfter upp.

Paris H. sätter fart på USA:s ekonomi så det förslår!

Presidentkandidat? Javisst. Hon är definitivt något för det unga USA att rösta på.

kikarbara

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
« Svar #10 skrivet: fre 8 feb 2008 21:48:58 »
Tänk vad häftigt, hon får säkert en årsförbrukning som sponsring av gilette efter det här... och häftiga jackor och skor och tröjjor med texten "the best a man can get".

nisse 8

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 872
  • Va??
    • Visa profil
« Svar #11 skrivet: fre 8 feb 2008 22:15:30 »
Får jag följa med till stan då Reseda.............för det vill jag se ;D

Reseda

• Hjältemedlem
    • Visa profil
« Svar #12 skrivet: fre 8 feb 2008 22:31:49 »
Nisse 8, självklart. jag ringer när jag åker hemifrån så strålar vi samman.  ::)