Författare Ämne: nattduksbord  (läst 5793 gånger)

Moses

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 908
    • Visa profil
nattduksbord
« skrivet: mån 11 feb 2008 14:03:32 »
Mina på auktion inköpta nattduksbord har avhandlats i detta forum tidigare. Jag visste vid inköp att jag inte har plats för dem, men chansade på min sonhustru, som brukar vara begiven på 50-talprylar, skulle falla för dem, men icke! Så nu står de där de står. De skulle behöva komma till ett kärleksfullt hem. Problemet är väl transporten...Bussgods till Sverige är överkomligt, men...om du är intresserad, hör av dig, så funderar vi tillsammans på alternativen.

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: nattduksbord
« Svar #1 skrivet: mån 11 feb 2008 14:15:31 »
Jag skulle just sagt att du skulle klickat på "Ny auktion" istället, men såklart, så här får man en "säljes" utan tidsgräns, så varsågod.
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

Moses

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 908
    • Visa profil
SV: nattduksbord
« Svar #2 skrivet: mån 11 feb 2008 14:20:52 »
..ohh, my goodness.... jag och datorer...=)  nåja, eftersom varken min eller familjens utkomst hänger på om dessa säljs eller inte (ett av kriterierna  ;D) så må de hänga kvar här till beskådande (de tål att tittas på OBS detta är inte ett marknadsföringgsknep  :).

Moses

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 908
    • Visa profil
SV: nattduksbord
« Svar #3 skrivet: tis 12 feb 2008 10:35:51 »
JAG HAR INSETT....
att det skulle bli för kostsamt att frakta dessa till Sverige. Det billigaste transportsättet, dvs Bussgods, skulle gå på ca 350 SEK =) ...men om någon av er skulle ha vägarna förbi Vasa, så.... kommer nog att sälja dessa på det lokala loppiset så småningom. Men tillsvidare är de kvar här!

Moses

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 908
    • Visa profil
SV: nattduksbord
« Svar #4 skrivet: ons 13 feb 2008 17:52:43 »
SOLD!

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: nattduksbord
« Svar #5 skrivet: ons 13 feb 2008 18:57:44 »
Wow! Första officiella försäljningen på Retroforum! Jag höjer min bägare med faste-te och utbringar en skål!

Hann inte ens säga att jag nog tyvärr inte tar den långa omvägen när jag ska till Finland (ev påsk)  det blir kompassriktning NO inåt landet direkt ifrån Ã…bo

Mitt senaste projekt www.ipnr.se