Allmänt > Fria diskussioner
Kul grejer ni har, tråd för att presentera något ni tycker är speciellt.
JJ:
--- Citat från: Reseda skrivet sön 17 feb 2008 17:17:19 ---S*tan i gatan om jag vore bra på att lägga in bilder. Då skulle ni få se... Men då tycker ni väl bara att jag skryter. Så jag avstår!!
--- Slut citat ---
Lägga in bilder är inte svårt alls. Bara du har dem i lämpligt format och storlek så är det en barnlek.
Jag vill att ni skall skryta med era saker! Jag vill se bilder på snygga och exklusiva föremål. Det är därför jag läser Residence och liknande heminredningstidningar. Vill jag se vanliga svenssonhem så skulle jag köpa "Allt i hemmet" och "Hem ljuva hem". Exklusiva saker brukar vara dyra, men vill man verkigen ha något väldigt mycket så går det att skaffa om man avstår från vissa andra saker.
nisse 8:
--- Citat från: JJ skrivet sön 17 feb 2008 19:35:50 ---Ta inte illa upp Nisse, men din matta ser ut som klädseln i långfärdsbussar :)
--- Slut citat ---
Dom är dyrare än vad mattan är 30kr ;D
änglautanskor:
Jag gillar ju Reggis ju! men retar mig på henne i nästa ögonblick! Förmodligen är det bara ren och skär avundsjuka från min sida, så jag får be om ursäkt gällande mitt bristande omdöme!
kikarbara:
... jag får fullkomligt hybris av att det här har blivit en personlig för eller emot reggistråd.
Oavsett vad vi tycker om Reggis och hennes saker så känns det inte riktigt rätt att diskutera Reggis som person som om hon inte var närvarande, oavsett vad vi tycker...
Tur att du är en storsint person Reggis, med skinn på näsan. Själv hade jag aldrig mer lagt en bild efter en sådan diskussion. ("my way or the highway"). Jag hade tagit ganska illa upp och blivit berörd.
Reseda:
Ohlalala där kom MATTAN! Fullkomligt bara ÄLLLLSSSSKAR den!
Tack för att du satt på hörapparaten Reggis! ;D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion