Allmänt > Fria diskussioner

Kul grejer ni har, tråd för att presentera något ni tycker är speciellt.

<< < (14/16) > >>

Reggis:
Så är det inte utan det är en synvilla då hon är fotad lite från sidan. En skulptör av Robert Ullmanns dignitet gör inte sådana misstag.

ada:

--- Citat från: Reggis skrivet tor 21 feb 2008 12:32:05 ---Så är det inte utan det är en synvilla då hon är fotad lite från sidan. En skulptör av Robert Ullmanns dignitet gör inte sådana misstag.

--- Slut citat ---
Visst, det är fotot jag betraktar.

TonyR:

--- Citat från: JJ skrivet tor 21 feb 2008 12:09:32 ---Är det en Nylund längst ned till vänster?

--- Slut citat ---
Som Ada redan skrivit, japp det är en Nylund. Efter det en björn samt flodhäst av Stig L, och sist en Koala av Simmulsen. Kul att det var understa hyllan som gav mest gensvar, när det var den översta jag ville stoltsera med  :)

Och Ada, visst får du använda hunden! Det gäller alla mina bilder, även de jag har på min blogg http://50till70.blogspot.com

ada:
Jo jag var allt intresserad av en grupp okända/utländska färggglada vaser som ikon till den glaskategorin :)
Det är ju så snyggt!

Jag var osäker på om det var blandat svenskt och danskt t ex i mitten på överhyllan?

Reggis:
Glasprylarna i mitten är kul tycker jag och den randiga Briovovven. Sparar själv på Brios och IKEA:s träleksaker.

Idag tänkte jag lägga ut en väv som jag tycker har en mycket hög kvalité både konstnärligt och tekniskt.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion