Leksaker mm > Leksaker
1678 Pan American Airways Stewardess jacka och hatt
kikarbara:
sladdrig är nog fel ord, men inte-krispig i alla fall. Färgen ser nog bra ut, men hur ser jag om den har varit tvättad innan bortsett från färgen? Den är lika grå som jag tycker att de ser ut på bild.
Kragvecket vill jag ha lite påbättrat om man kan få till det på något sätt?
Fjoll:
Eftersom jag inte har någon Pan Am så kan jag inte visa dig på den men jag ska se i mina gömmor vad jag har och stryka på något liknande, ta foto och förhoppningsvis ser du skillnaden. Är hemma i stan denna helg och ska strax shoppa loss lite:-) Förhoppningsvis får jag lite tid i eftermiddag, i vilket fall som helst så återkommer jag i ärendet! Vad gäller kragvecket så skulle jag prova lägga en tunn trasa över kragen o intill. Ta ångstrykjärnet och ånga över lite lätt (inte så enkelt att ånga över endast kragen :). Prova sedan att försiktigt sträcka ut vecket. Vet inte om det fungerar men så skulle jag nog prova först. I andra hand pressa mkt försiktigt på baksidan.
kikarbara:
varför har ingen konstruerat en supertunn liten ångpress med en pennfattning, typ? Måste väl vara bra till annat än just barbiestuff?
Fjoll:
Suveränt, då skulle jag vara bli den andra att köpa det, efter dig förståss! Ursäkta att jag ännu inte fått fram några foton. Jag har inte orkat ta fram strykbrädan och kläderna. Veckan som gick och delar av helgen har åtgått till jobb. Idag är jag ledig och jag tror att jag mest ska slappa och ta igen mig förutom de obligatoriska promenaderna förståss. Läsa lite ska jag också göra.
kikarbara:
--- Citat från: Fjoll skrivet mån 18 feb 2008 09:54:01 ---Suveränt, då skulle jag vara bli den andra att köpa det, efter dig förståss! Ursäkta att jag ännu inte fått fram några foton. Jag har inte orkat ta fram strykbrädan och kläderna. Veckan som gick och delar av helgen har åtgått till jobb. Idag är jag ledig och jag tror att jag mest ska slappa och ta igen mig förutom de obligatoriska promenaderna förståss. Läsa lite ska jag också göra.
--- Slut citat ---
Njut av din lediga dag, det är ingen stress. Den ligger där den ligger tills jag vågar mig på att ge mig på den.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion