Författare Ämne: Ämnesikoner!  (läst 10704 gånger)

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: Ämnesikoner!
« Svar #15 skrivet: ons 20 feb 2008 22:51:52 »
Ni är för söta allihop :) Har jobbat ikväll, köpte ICA-sushi på vägen hem, har nu fått i mej lite energi medan jag läste inlägg (blandade sojan med större delen wasabi, det var kul när jag tappade en rulle i så de skvätte och jösses vad stark den rullen var :)) Är beredd att ta nya tag  med bilderna nu och tacksam att jag nu har nåt att välja direkt ur kategorierna istället för att leta mej blå bland mina gamla foton :)

Mitt senaste projekt www.ipnr.se

gitzie

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 888
    • Visa profil
SV: Ämnesikoner!
« Svar #16 skrivet: ons 20 feb 2008 23:18:18 »
Skulle det vara någon av mina bilder som jag lägger in här som du vill använda............varsågod ;D
There is just a slight difference between "hobby" and "mental illness" ;o))

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: Ämnesikoner!
« Svar #17 skrivet: ons 20 feb 2008 23:20:54 »
Du får använda min bild också Ada ;D om du hittar den :P
Ha! Jag hittade den när jag letade barnvagnbild :) Hittade ingen, så kanske din dockvagn blir bild så länge

Fast det är minst en till bild du lagt ut Nisse, jag använde den istället, så länge snodde jag bilden i en blocket-annons, och har också använt ett skivomslag av Jimi Hendrix, annars är allt annat våra egna bilder! (har nån det som saknas dvs till retro musik och barnvagnar, är det välkommet)

Jag kanske ska tillägga att jag mailat annonsörerna med barnvagnsbilden och frågat om jag får ha bilden där
« Senast ändrad: tor 21 feb 2008 15:32:14 av ada »
Mitt senaste projekt www.ipnr.se