Allmänt > Om Retroforum

Ämnesikoner!

<< < (2/4) > >>

kikarbara:
gäller även mina.

brodertuck:
Trevligt med bilderna, men jag har lite svårt se om det finns nya inlägg. En liten färgad plutt eller något skulle hjälpa till betydligt.

Fjoll:
Måste bara, väldigt ot, få uttrycka min glädje över denna sajt, ägaren och ni som besöker den. Här är inga ogina typer vill jag lova. Steg in här efter att ha hamnat i en liten polemik på den andra sajten där okvädesorden haglar i snart sagt var tråd. Det lockar fram mitt sämre jag och det tycker jag inte om. Ska fortsättningsvis försöka hålla mig till mitt ämnesområde när jag är där, blodtrycket hålls då på en bättre nivå.

kikarbara:

--- Citat från: Fjoll skrivet ons 20 feb 2008 14:24:44 ---Det lockar fram mitt sämre jag och det tycker jag inte om. Ska fortsättningsvis försöka hålla mig till mitt ämnesområde när jag är där, blodtrycket hålls då på en bättre nivå.

--- Slut citat ---
Eh, fjoll!! Nu påminde du mig om att jag inte har gjort det där testet som jag har länkat till i en annan tråd... asså... det där med att appellera till ens sämre sida är något jag har upprepat ofta. Jag har en sida där jag mår bra när jag är dålig liksom... och går in i ett odelat "my way or the high way"-beteende... gissa om jag sitter på fingrarna när jag ser att det barkar iväg därinne, eftersom jag ju inte vet med säkerhet vem det är jag sitter och sparkar på mellan varven.
Jag tror faktiskt att just det här med att man alltid går under samma flagg är något som genererar lite högre nivå på diskussionerna i ett forum ärligt talat. Bortsett från även den detaljen så delar jag din uppskattning av detta forumet och nivån på det som uttrycks här för det mesta! Det är skönt att ada rensar friskt när något går utanför ramarna!

Fjoll:
Jag tror också på vikten av att hålla sig till ett nick (vilket jag gjorde ett litet avsteg ifrån när jag för en liten period blev ozeloten). Oavsett om jag är anonym eller "på rikt" så vill jag uppfattas som den jag är och det jag står för.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion