Allmänt > Fria diskussioner
Har ni varit inne och tittat på Kickis auktioner på Tradera?
Reggis:
Ja visst är det tragiskt att se denna Kicki. Jag vet inte riktigt vad hon är känd för men jag känner igen namnet. Har för mig att hon är någon sorts joddlare från Kärnten, stämmer det? Joddlaraderi, joddlaraheri, joddlaraheri, hurra. Tycker det är spännande med ett hemma hos reportage hos en joddlare. Synd att vi inte fick se gökuret också, denna måstepryl hos alla gökande joddlare.
Här kommer Kicki Långstrump, tjolahopp, tjolahej, tjolahoppsansa.
Här kommer Kicki Långstrump, här kommer faktiskt jag, åhh jaaa.
Har ni sett min klänning, tjolahopp tjolahej tjolahoppsansa.
Har ni sett min klänning, tjohoppsan i loppsan sa.
Har ni sett min tröja, tjolahopp, tjolahopp i ett exemplar.
Svetten i den tröjan den sitter faktiskt kvar.
Här kommer Kicki Långstrump, joddleri, joddlera, tjolahoppsansa.
Här kommer Kicki Långstrump här kommer faktiskt ja, åhhh, jaaa.
änglautanskor:
Jag vet att vi alla kan inte tycka samma, helt okej för min del , men varför vara föraktfull samt hånfull mot Kicki Danielsson ,Reggis?
Du spelar ditt spel Reggis,men varför inte bjuda på dig själv och vara generös mot oss alla som inte är så duktiga som du är!
brodertuck:
Dogge skulle väl vara utmärkt alternativ som veckans kändissäljare på Tradera. Cykel på köpet! :D
JJ:
--- Citat från: brodertuck skrivet fre 22 feb 2008 23:14:37 ---Dogge skulle väl vara utmärkt alternativ som veckans kändissäljare på Tradera. Cykel på köpet! :D
--- Slut citat ---
Jag har hört att det är Dogges tur efter Kicki. Vet någon fler kändissäljare efter dessa?
Reggis:
Jag är inte föraktfull mot Kicki Danielsson som person änglautanskor. Jag vet knappt vem det är. Det jag är föraktfull mot är denna kändisdyrkan som bara blir värre och värre. I dag börjar människor tro mer på vad en kändis säger än vetenskap. Kändisarna tycker sig ha rätt att uttala sig om än det ena än det andra som de inte vet ett vitten om. Ett skräckexempel på detta är Carola. Den här Kicki deltar i denna spridande av nihilismen för att tjäna några kronor och då kan man också kritisera henne. Vari ligger då hennes budskap jo: â€Gör som jag gör.â€
Alla så kallade kändisar, vilket jag förmodar att hon är trots att jag inte känner till henne, får då tåla att bli hånade. Det är det pris de får betala när de hänger ut sig offentligt och som i det här fallet demonstrerar sin enkla smak.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion