Allmänt > Fria diskussioner

Har ni varit inne och tittat på Kickis auktioner på Tradera?

<< < (6/10) > >>

änglautanskor:
Gokväll Reggis! Med mitt förnuft vet jag att du har helt rätt angående dina åsikter gällande Kickis bedrövliga smak ,leverne mm.Känner egentligen mest avsky att Tradera utnyttjar henne ,samt irriterad att Kicki säljer ut sig själv så billigt som hon gör.
Tycker bara att det är så sorgligt att håna en människa som redan har fått så mycket dynga,även om det är självförvållat.
Men blödig som jag är så vill jag att vi ska vara snälla mot varandra!!

Vince:
Seriöst,varför denna nedlåtande attityd mot resten av befolkningen som inte delar vissas uppfattning om exempelvis smak???Respekt för andra åsikter och tyckande är verkligen en extrem bristvara på detta forum.Om Kicki nu tycker det är snyggt med broderade tavlor så låt henne tycka det och att man tycker falukorv skulle vara ett tecken på omognad,Reggis vilken planet kommer du ifrån??Måste fråga tycker du det är barnsligt av vuxna att dricka mjölk också???

MVH Micke

ada:
Dra inte in "detta forum" i det hela, som om forumet inte respekterar olika åsikter, vad är det för dumheter? Ingen enskild medlem är "forumet", inte ens jag. Inte är det nån diskussion om man inte presenterar olika åsikter, så du ska självfallet skriva ner vad DU tycker och delge oss andra det, annars blir det ju ingen diskussion, och rikta dina invändningar mot den det berör.

JJ:
Jag har dåligt bollsinne och Kicki har dålig smak. Båda egenskaperna kan förbättras med träning. Fast jag har ingen användning av bra bollsinne och Kicki kanske inte vill ha bättre smak - hon kanske trivs bra med den hon har.

änglautanskor:
Är du Vince, eller Micke?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion