Allmänt > Fria diskussioner

Dagens filosofiska funderingar

<< < (41/118) > >>

kikarbara:

--- Citat från: Reggis skrivet mån  2 jun 2008 15:03:51 ---
Det första jag såg när jag kommer ner på gatan i morse är några riktigt läckra byggjobbare som stod där med bara överkroppar och jobbade. Går det att undvika att tänka på sex när man ser något sådant? Absolut inte, man är ju bara en stackars kvinna.

--- Slut citat ---

Ack ja, sommaren har allt en hel del ögonfröjd att bjuda på mellan varven. Män som arbetar hårt i sitt anletes, är inte helt fy skam alla gånger. Är det tantsjukan som är över oss tror du? Tur att man inte är man i det här läget, för då hade man blivit betraktad som något obehagligt... fast å andra sidan, hur ofta står kvinnor baröverkroppade och arbetar i full rusningstid?

ada:
Här kan jag bara instämma :) min stora glädje i den förra bostaden fyra trappor upp var att de både ansade trädtopparna precis utanför när jag drack mitt morgonkaffe, och hade en stor takomläggning i huset strax intill. Nu får jag nöja mej med vad jag kan se längst vägkanterna...

Reggis:
Jag måste erkänna att jag ibland på lunchen sticker till något bygge där man jobbar utomhus och sitter och tittar. Jag gillar både att se på när andra arbetar och är det lättklädda yngre män som jobbar så är det dubbelt upp.

kikarbara:

--- Citat från: ada skrivet mån  2 jun 2008 17:58:11 ---Här kan jag bara instämma :) min stora glädje i den förra bostaden fyra trappor upp var att de både ansade trädtopparna precis utanför när jag drack mitt morgonkaffe, och hade en stor takomläggning i huset strax intill. Nu får jag nöja mej med vad jag kan se längst vägkanterna...

--- Slut citat ---

--- Citat från: Reggis skrivet mån  2 jun 2008 19:26:22 ---Jag måste erkänna att jag ibland på lunchen sticker till något bygge där man jobbar utomhus och sitter och tittar. Jag gillar både att se på när andra arbetar och är det lättklädda yngre män som jobbar så är det dubbelt upp.

--- Slut citat ---

Det är bara till att inse, vi är ett gäng tantsjuklingar.... :P

Reggis:
Jag ser ut att vara 20 år, är 33 och beter mig som 17 är jag tant ändå Kikarbara?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion