Allmänt > Fria diskussioner

Dagens filosofiska funderingar

<< < (55/118) > >>

Reseda:
"Det finns miljögifter i Björn Borgs kalsonger basunerar Expressen ut."

Nu är min undran: Hur i h.....e har Expressen fått tag i BB:s kalsonger?
Har de rotat i hans soptunna? Har annan person varit behjälplig?

Förresten är det väl inte bara BB som har lite "miljöförstöring" i sina kalsingar?

Kanon:
 Och jag som trodde att miljön odlades i kalsongerna. Att förstöra något så fint som miljön i ett par kalsonger är ju rena vanvettet. När man blir tillräckligt haj på att odla  sin miljö så är det inte fel med en bonsai, fast det fodrar sin man.
 Ett knep för att inte rötterna skall dra sig till "vattnet" i för hög grad är att stadigt förankra dom i en för ändamålet odlad hårpiska.
  I avdelning nr. två kommer jag att yppa hur damer med sin extra  "blomkruka" på bästa sätt kan kombinera med en fett blads växt.

Reseda:
Kanon har som vanligt huvudet på skaft. Man har i TV kunnat ta del av det nya badmodet för karlar (nej för tusan) det var bara småglin av hankön. De pläga numera bada med kalsonger under badbyxorna, så klorhalten i bassängerna på Skara Sommarland fått höjas rejält. DÃ… snackar vi miljöförstöring.

OM nu BB tvättar sina kalsingar lite oftare, så borde problemet för hans del vara ur världen.

Kanon:
 Förr i tiden var det "raka" rör, har någon bild som belyser.

Reseda:
Läste på A-P Allmänt under  "OS slåvad" skrivet av sign fisförnämt fryntlig  "i kväll 21.00 ses konkurrenterna i brunögat!"

Förmodar att det är sign fisförnämt fryntlig som avbildas på Kanons bild.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion