Allmänt > Fria diskussioner
Dagens filosofiska funderingar
änglautanskor:
Jaha! jag kan inte komma på något som jag kan tillföra på detta forumet som Ada en gång startade, detta var en gång för mig ett trevligt forum men det känns som om den tiden är förbi.
Reseda:
Reggis, har du läst Tant Mittiprick nu igen??
Reggis:
Idag filosoferar jag om så kallade kändisar. Det finns det gott om i tidningarna.
På Aftonsnabeln får vi läsa om Mat-Tina och hennes snygga ben. Vidare kan du få rösta på årets kvinna. Skall det bli Big-Brother Picasso eller Häck-Suss, spänningen är olidlig. Vem av dessa världsförbättrare skall få priset? Jag tycker faktiskt att Mat-Tina skulle kunna få vara med där också eller varför inte Plantat-Carolina.
Sen till årets man, det står det inget om. Där finns det många kandidater bland annat Flint-Ingvar. Fast vi får inte glömma män som Fot-Floppen Forsberg och Kortirocken-Tito samt Fläskkorvs-Kronér. Fast det starkaste kortet är nog Melodi-Luuk. Sen finns det ett gäng med bubblare som Fjoll-Alexander, Majestätet med flera.
Fjoll:
Jag för min del röstar på brorsan, kul!!!
Reggis:
Senhåls-Slatan är på gång igen och tränar, kan jag informera alla oroliga om. Annars så har Hiltonsystern haft det hektiskt värre kan man läsa i Sofis Mode. Hur har det varit med Fjoll-Brorsan Fjoll?
Annars såg jag att Filippa skall göra något åt sina trista bröst, man bara säger äntligen, det var på tiden. Man hoppas hon gör något åt sin häck också, där finns det en stor förbättringspotential.
Apropå potent så har Filippa som förutsättning för att genomföra dessa förbättringsåtgärder krävt att Fredrik skall göra en förstoring. â€Jag gillar jätteballarâ€, lär hon ha sagt. På detta lär Fredrik lär ha svarat: â€Hela jag ser ju ut som en balle så vad är det hon klagar på?†Diskussionen går vidare vi får se vad som händer.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion