Allmänt > Om Retroforum

Reklam, vad tycker ni?

<< < (2/2)

kikarbara:
inget som slöar ner bara så blir jag glad! Jag måste medge att både jag och ungarna har övergett andra sidor på nätet pg detta olände som jag bara sitter och svär över... så fort det börjar komma in pengar på reklam så är det lätt hänt att man vill erbjuda företagen lite flashigare plats, och sen är det igång.
Vi har lite för liten processor eller vad det nu är, för att klara av det nämligen.

ada:

--- Citat från: kikarbara skrivet lör 23 feb 2008 16:59:35 ---inget som slöar ner bara så blir jag glad! Jag måste medge att både jag och ungarna har övergett andra sidor på nätet pg detta olände som jag bara sitter och svär över... så fort det börjar komma in pengar på reklam så är det lätt hänt att man vill erbjuda företagen lite flashigare plats, och sen är det igång.
Vi har lite för liten processor eller vad det nu är, för att klara av det nämligen.

--- Slut citat ---
Man behöver inte ha klen dator för att bli påverkad, min är väl hyfsat och jag har sett min egen cursor (strecket som blinkar långsamt där man skriver) få hjärtflimmer (börja fladdra  hysteriskt) av belastningen av såna där förbannade flimrande annonser

ada:
Det är lite barnsjukdomar med införandet av reklam -har uppgift om att jag hittills tjänat $0.05 -5 cent, så tro inte detta är lukrativt - dröjer länge innan det finns pengar till forumförbättringar :), OBS, klicka INTE på reklamen för att hjälpa till, okynnesklick får man bra bakläxa på, klicka bara när det är nåt genuint intressant.

Jag har nu gjort maximalt efter anvisningarna, försöker nu i koden bakom sidan rikta in google att söka bara på våra nyckelord: retro, design, vintage, semiantikt, 50-, 60-, 70-tal, 1900-tal, men verkan har en fördröjning på upp till två veckor, suck

Så länge försöker jag stryka irrelevant reklam i en lista som blir längre och längre, det ska ha effekt inom timmar säger de, vi får väl se..

änglautanskor:
Det är väl bra Ada, med reklam, men precis som allt annat i rätt tid och på rätt plats.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion