Leksaker mm > Leksaker
Ni dockskåpsentusiaster
kikarbara:
Att ninjabuda är ju ett fenomen på tradera med, men framförallt kan det vara bra att känna till det för det är så trist att ha högsta budet en vecka och ända in på upploppet och så glömmer man att sitta pass, och utgångsminuten har någon hittat maxbudet man har satt. Och så sitter man där med lång näsa... :'(
kikarbara:
Så även på tradera; det ÄR sista minuten det händer.
Grattis till dig, JJ!! Det måste ha varit spännande!!
Reseda:
Perfekt till anja. För modern design på allt för min del ::)
JJ:
--- Citat från: kikarbara skrivet sön 24 feb 2008 22:24:05 ---Grattis till dig, JJ!! Det måste ha varit spännande!!
--- Slut citat ---
Det var väl närmast en chock - en glädjechock! Jag hade hoppats på hälften. Det blev en grundsten till mitt soffbord.
Chicaboom:
--- Citat från: JJ skrivet sön 24 feb 2008 22:19:07 ---Det finns programvara att ladda ned som automatiskt lägger bud vid en viss tid på eBay. En bekant kör med det, och han har ställt in det på tre sekunder innan auktionsslut, men då får han ställa in tiden i datorn efter en hemsida där man ser exakt världstid som även eBay använder.
Till Tradera finns dock inget sådant progam än, men ju mer likt eBay som Tradera blir så kanske det går inom kort.
--- Slut citat ---
Jag gör detsamma, dock inte med programvara utan en annan sida kopplad till ebay där man kan registrera ett bud som läggs automatiskt åt en det antal sekunder innan man önskar.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion