Leksaker mm > Barnvagnar

Spejsigt

<< < (3/3)

lurv:
Kommer ihåg vär jag "hittade" den vagnen :-D Sambon satt kvar i bilen men våra små hulliganer och jag var inne och tittade. Fick syn på den inifrån butiken och frågade om jag fick skicka in sambon och fota den:-) Inga problem! ut i bilen och försöka få fram nått vettigt till sambon.  Skickade in honom i butiken efter mina heltokiga anvisningar (kan inte skilja på höger och vänster) Min stackars sambo han får stå ut med mycket han på grund av mitt barnvagnsintresse :-D

kikarbara:

--- Citat från: lurv skrivet ons  5 mar 2008 06:34:13 ---Kommer ihåg vär jag "hittade" den vagnen :-D Sambon satt kvar i bilen men våra små hulliganer och jag var inne och tittade. Fick syn på den inifrån butiken och frågade om jag fick skicka in sambon och fota den:-) Inga problem! ut i bilen och försöka få fram nått vettigt till sambon.  Skickade in honom i butiken efter mina heltokiga anvisningar (kan inte skilja på höger och vänster) Min stackars sambo han får stå ut med mycket han på grund av mitt barnvagnsintresse :-D

--- Slut citat ---

Hm, jag tror att din stackars sambo får lov att så ut med mycket, inte pg ditt barnvagnsintresse dock, utan... pg dig? Men han njuter nog av det! *skratt*. (kunde ju inte låta den passera helt utan vidare...när du lägger upp det så fint!).

kikarbara:
Vagnen är helt underbar... satt och kikade på en sådan liknande variant när den gick på ebay för något år sedan, och det gick liksom inte att göra så mycket annat än att KIKA, för det rasslade till rätt bra i slutet.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion