Allmänt > Fria diskussioner

Ej tillåtet - förbjuden IP

<< < (3/3)

kikarbara:
Medlemmarna där vill diskutera antikt, vilket är en självklarhet. Men ägarna vill ha retrofolket där med, trots att de bemöts med att sakerna inte är gamla och inte får några svar, och att det inte hör dit?  ::)

Jag måste säga att jag har varit med i en och annan mycket givande, intressant och adrenalinstimulerande diskussion där det sista. Som jag ser det är det inte kärngruppen av medlemmar i sig som är något problem där... Eftersom jag vet att många därborta läser här (även om inte alla vill medge det), så vinkar jag högt till er, och tackar för gott sällskap och givande diskussioner.

Reggis:
Ja hon som är en han är manisk när det gäller att stänga av folks IP:n. Denna shemale, som det väl heter, vill nog egentligen inte ha några besökare tror jag. Fast visst kan det vara kul diskussioner på AP ibland även om Admin ibland är obegriplig.

ada:

--- Citat från: Reggis skrivet tor 13 mar 2008 10:12:43 ---Ja hon som är en han är manisk när det gäller att stänga av folks IP:n. Denna shemale, som det väl heter, vill nog egentligen inte ha några besökare tror jag. Fast visst kan det vara kul diskussioner på AP ibland även om Admin ibland är obegriplig.

--- Slut citat ---
För nytillkomna tittare kan man tillägga att detta syftar på att maken verkar svara i fruns (officiella admins) ställe ibland, detta behöver inte låta som en förolämning mot alla riktiga shemales menar jag :)

kikarbara:

--- Citat från: Reggis skrivet tor 13 mar 2008 10:12:43 ---Ja hon som är en han är manisk när det gäller att stänga av folks IP:n. Denna shemale, som det väl heter, vill nog egentligen inte ha några besökare tror jag. Fast visst kan det vara kul diskussioner på AP ibland även om Admin ibland är obegriplig.

--- Slut citat ---

Jag håller helt och fullständigt med dig, jag har deltagit i många roliga diskussioner, och desto fler som har en avvikande åsikt, desto roligare är det förstås!
Men, jag får väl trigga igång er här istället då, för vad är väl en bal på slottet? 8)

Reggis:
Ja det är de där fluktisarna som alltid känner sig kränkta som styr diskussioner. De blir såå upprörda för minsta lilla. Det kan vara att man skojar om en död ”antikexpert” eller skojar lite om en politikers alkoholproblem då kräver de censur. Ett slag var också vår utrikesminister ett bannlyst ämne, fråga mig inte varför. Nu får man skriva att man tycker att han är en inkompetent uppblåst nolla, vilket är min uppriktiga uppfattning. Nej tacka vet jag Stalin, det är killen hela dagen. Synd att han är död. 

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion