Författare Ämne: Pladder  (läst 15575 gånger)

Kanon

• Seniormedlem
  • Antal inlägg: 395
    • Visa profil
SV: Pladder
« Svar #15 skrivet: fre 31 okt 2008 21:17:51 »
 Jo nog finns det plats, det enda som är lite förvånande är att Gnällisar tvunget skall vara här när det helt klart är på PES dom hör hemma.
 Tänk vilken miss i profileringen när inte budskapet "raka rälsen" gått fram.
Komma här och spela Hilding Portvakt. Alla portvakter uppställning hos PES, sjuka ett steg fram... verkställ!!!!

engelsson

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 601
    • Visa profil
« Svar #16 skrivet: fre 31 okt 2008 21:25:22 »
Jag tror bestämt Kanon e purken..men det går nog över.. :-\

Kanon

• Seniormedlem
    • Visa profil
« Svar #17 skrivet: fre 31 okt 2008 21:49:10 »
 Jag är inte alls purken, jag bara ser saken som den är och försöker få ut den rekomendation som passar folk bäst.
 Om du vill gå på räls så skall du gå på räls och var gör man det, jo på PES.

Eller Ada kanske funderar på att bli en riktig "Svensson" som går in i gnällfållan. Ja som ett förtydligande får man upplysa att det bara gnälls när någon inte förstår och därmed kanske uppfattar som om det inte hör till på något vis. Då vaknar gnällinstinkten.
 Det är inte alltid så lätt att förstå allt.

engelsson

• Hjältemedlem
    • Visa profil
« Svar #18 skrivet: fre 31 okt 2008 22:06:14 »
Ingen risk Ada går in i nåt sånt :D..som du kanske märker lyfte hon resolut ut oss o vårt pladder ..

ada

• Administratör
  • Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
« Svar #19 skrivet: fre 31 okt 2008 22:13:04 »
Ja, här gnälls inte :) Pladdra på bara

:-* och kram Ada
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

engelsson

• Hjältemedlem
    • Visa profil
« Svar #20 skrivet: fre 31 okt 2008 22:17:07 »
Ada du e bara bäst,, ;) med varm o resolut hand styr du runt bland smalspårighet o autostrador o sköter växlingen galant ;)

Kanon

• Seniormedlem
    • Visa profil
« Svar #21 skrivet: fre 31 okt 2008 22:28:41 »
 Jag känner mig rent urkramad efter den kramen, phu det tog musten ut mig. Att du Ada hade en sådan "svung" i dina kramar skulle man inte kunna tro när man ser dina späda testar.
 Dom säger på stan att man kan bli fadder åt en pladder.

Kanon

• Seniormedlem
    • Visa profil
« Svar #22 skrivet: fre 31 okt 2008 22:32:57 »
 Jasså det är bara att vara bäst, det har jag aldrig märkt. Finns det någon mer som har haft känningar av att det är bara?

engelsson

• Hjältemedlem
    • Visa profil
« Svar #23 skrivet: fre 31 okt 2008 22:34:50 »
 ;)

Vince

• Gäst
« Svar #24 skrivet: lör 1 nov 2008 14:13:21 »
Den intelektuelles uppgift är att vara en störande pratkvarn. Och det är något man kämpar med hela tiden eftersom man ju inte vill vara sämre .....
 Herre gud varför håller du dig inte till PES där är det som gjort för dig. Vill man tvunget ha ordning och reda så är det väl en självklarhet, eller det är till att ha sug efter den svåra konsten att gnälla.
 Nu skall vi vara , nu skall vi vara gnälla!

Ja intellektuell är tydligen en tolkningsfråga märker jag.
Och vem är du Kanon attt raljera runt och skrika om att jag minsann ska hålla mig på PES.Jag tycker du och reggis kan hålla er på flashback forumet då om ni vill prata en massa strunt.RETROFORUM,hur får man erat meningslösa tjafs till att bli retro när det hela tiden kommer en massa nytt från er,erat tjatter hör ju verkligen inte hemma på ett forum för retro prylar man kanske skulle starta ett meningslöst prat forum för dom som vill snacka utan att nån lyssnar,förmodar att er verkliga omgivning tröttnat och det är därför ni sitter på nät forum och tjatar.

Då borde han ta saken i egna händer eftersom han är den enda som tydligen har dom förutsättningarna. Är man så rälsgående så blir det bäst utan för många kockar.
 Stor kocken på PES  borde vara det enda alternativet för en rälsgående person.

Man har genom tiden träffat på en del rälsgående, det är folk som är extra duktiga på ett för mig annorlunda sätt. Ett kännetecken är att dom klagar på andra som enl. dom själva inte är lika duktiga.
 Så vi får behandla Micke med silkesvantar eftersom han tillhör dom duktiga som inte får störas.

Jag hade tagit saken i egna händer redan innan jag startade tråden och hadde du läst igenom det som tråden egentligen handlade om så hade du sett det också,jag ville bara veta om jag hadde missat nån möjlighet som jag inte hade tänkt på.
Och vem är du att sitta och bestämma vad jag är för person,dessutom skulle jag vilja veta ordgrant vart du fått det ifrån att jag skulle vara bätrtre änn andra.Visa mig precis vart jag skrivit det på forumet,ordgrant.Bara för man sitter bakom en skärm och skriver betyder inte det att förtals anmälningar inte existerar,nu skulle jag kanske inte gå så långt men tänk efter både en och två gånger innan man skriver skit om folk på nätet.

MVH Micke

kikarbara

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
« Svar #25 skrivet: lör 1 nov 2008 15:13:23 »
Jag vet inte hur jag skall läsa den här tråden så jag är lite förvirrad. Om jag lägger en "glimt" i tonen så är det bitvis riktigt underhållande munhuggeri. Men jag är inte säker på att jag upplever att det finns en känsla som är "go´" rätt igenom?

Vince; är allt väl med dig?

ada

• Administratör
  • Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
« Svar #26 skrivet: lör 1 nov 2008 15:25:13 »
näe vet ni vad, vid närmare eftertanke:

glida från ämnet må vara hänt, men när det verkar ske som medveten provokation kan man undra

och be varann dra åt pepparn (till andra forum), märker ni själva hur patetiskt det är?

att gå till angrepp på varann är vad som inte hör hemma här på detta forum, i huvudsak ska man visa tolerans till varandras olikheter, även om en liten del kritik kan vara befogad ibland

som nu när mamma Ada säger att Reggis, Kanon och Vince i lika delar varit ovanligt larviga och får ställa sej i hörnet och skämmas en stund (nej jag stänger inte av nån, men däremot tråden)
Mitt senaste projekt www.ipnr.se