Författare Ämne: Vilka 5 maträtter mm är ett MÃ…STE på julbordet?  (läst 26078 gånger)

änglautanskor

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 640
    • Visa profil
SV: Vilka 5 maträtter mm är ett MÃ…STE på julbordet?
« Svar #30 skrivet: fre 4 jan 2008 23:49:12 »
Nyfiken på vems föräldrar som kommer från en annan planet?
Är lite för trött för att hänga med i ordväxlingen, men vill gärna ha recept på potatislådan, om jag för välja så föredrar jag det jordiska receptet, trist nog har jag inget skinkspad kvar , men det är kanske okej med lite selleri?

kikarbara

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
« Svar #31 skrivet: lör 5 jan 2008 00:20:48 »
Dina svärförldrar är troligen från yttre rymden :)

Inte helt osannolikt *asg*. Sambon brukar säga att han är från marcipanien och han envisas med att kalla tvättställningen därute för "rymdskepp". Så det kanske ligger något i det... jag har ju alltid trott att han var lite ko-ko *vevar fingret vid tinningen*.

Reseda

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 1 238
    • Visa profil
« Svar #32 skrivet: lör 5 jan 2008 10:48:48 »
Hahaha det där om tvättstugan är bara nys. Tänk på vilka bra instruktioner de tafatta små liven kan ge oss tvätterskor.  ;D

kikarbara

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
« Svar #33 skrivet: lör 5 jan 2008 11:31:01 »
Hahaha det där om tvättstugan är bara nys. Tänk på vilka bra instruktioner de tafatta små liven kan ge oss tvätterskor.  ;D

*skrattar*. Tvättstugan har han inget emot, här är det han som sköter all tvätt sedan ett år tillbaka eller så. Jag skall bara vika det och lägga det i högar sen får var och en ta reda på sin egen hög...