Jo då Ängla...... men JAG tycker att naturell är vackert och det tycker inte dagens morderna damer.
Naturell hör stenåldern till, Nisse... jag har dock egentligen lagt veto på att färga håret, men damen ifråga frågade sin far under ett fadersumgänge om det var ok att färga håret svart, och det var det.

Så hon kom hem med ett hår svart som sot och jag gick upp i taket en stund; dottern visste min inställning, att jag tycker att man kan vänta med att lagra kemikalier i fettcellerna så länge som möjligt, och jag tycker inte heller att unga flickor behöver se äldre ut i förtid. Det är inte många som gissar att hon är de tretton år som hon är, utan hon ser äldre ut, och det behöver man inte spä på ytterligare articifiellt.
Nu fick hon emellertid lov -för mig- att göra en avfärgning och blekning för att bli blond igen, eftersom utväxten var lite tråkig. Jag bad henne att välja något som liknar hennes egen hårfärg så att hon inte hamnar i samma sits igen, inom kort, men hon kom förstås hem med en blond blekning som är nästan helt vitt. Så nästa gång blir det rakapparaten som gäller, men det har hon säkert inget emot att testa det heller.
Jag är rädd att jag själv gärna tog ut ramarna en gång i tiden och det här äpplet har visst inte fallit så långt från äppelträdet om man säger så. *sucka*