Författare Ämne: Ni är så...  (läst 16740 gånger)

Jemmifer

  • Fullständig medlem
  • ***
  • Antal inlägg: 204
    • Visa profil
SV: Ni är så...
« Svar #30 skrivet: mån 24 mar 2008 13:27:18 »
Provade ju på flera sidor men blev skickad till nån sida som hette Spyshop hela tiden och sen packade internet ihop och då sket jag i det.

Du skulle gilla min granne Reseda: på söndagar mellan 14-16 är det förbjudet att ringa till henne, då är det Formel-1 för hela slanten och gu' nåde den som stör då  ;D



Reseda

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 238
    • Visa profil
SV: Ni är så...
« Svar #31 skrivet: mån 24 mar 2008 13:35:27 »
Jem, söndagar mellan 14-16??? Vilken kanal ser grannen F 1 på då?

Reseda

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 238
    • Visa profil
SV: Ni är så...
« Svar #32 skrivet: mån 24 mar 2008 14:05:23 »
Jem, här kommer länken   http://www.antikviteter.net/antikprat/

Läs under Hamilton vann F 1.

Jemmifer

  • Fullständig medlem
  • ***
  • Antal inlägg: 204
    • Visa profil
SV: Ni är så...
« Svar #33 skrivet: mån 24 mar 2008 14:50:40 »
Jem, söndagar mellan 14-16??? Vilken kanal ser grannen F 1 på då?

jag har inte en susning, vet bara om att då är det tabu att störa henne.

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
SV: Ni är så...
« Svar #34 skrivet: mån 24 mar 2008 17:16:07 »
AP fungerar. Brukar vara där och slänga käft ibland. Det är precis som du säger Jemmifer en site för testeronstinna hannar som har passerat bäst före datum för länge sen.

I början när jag skrev där då var gubbarna så upprörda. Hur kunde jag som inte ens var 30 år på den tiden ha egna åsikter och dessutom svara på frågor. Fast sen visade det sig att det var mitt kön som diskvalificerade mig. Fick hela tiden klappar på huvudet typ, hon har rätt trots att hon är en kvinna.

Ack ja sen var det en hel del gubbslem som retade sig på mig så jag blev avstängd gång efter annan. Admin på AP som kallar sig för Christina är egentligen en man som heter Thomas tror jag. Han tyckte väl att jag var lite stökig som till och med sade emot några av dessa högt värderade bröteshandlare som utgör AP:s kärntrupper.

Framför allt fanns det en person där som kallar sig för Ballonggreven, det är han som har PES idag, han tyckte inte om mig. Det gjorde inte heller hans två syrror. Den ena blev syrak på mig för att jag drev med henne då hon i berusat tillstånd, förmodar jag, skrev om sin stackars påvra barndom. Den tråden skulle man ha sparat, det var som att läsa den där ”Barna på Frostmofjället” som var min farmors favoritbok. Att jag dessutom hade åsikter om Tradera, det ämne som engagerar AP besökarna mest, talade också emot mig.

Nu var jag inne på AP och det visar sig att man stängt av 3:s 3G-nät på grund av missbruk när jag försökte skriva ett inlägg. Snart finns det nog inga kvar som kan komma åt AP, alla är avstängda utom hon som är en han. Då kan hon/han föra riktigt intressanta diskussioner med sig själva.