Allmänt > Fria diskussioner
Antikdeckarna från igår
Reggis:
För mig är charm lingvistisk förmåga kombinerad med glimten i ögat, kunna flörta samt skratta åt sig själv. Fötterna intresserar mig inte alls.
kikarbara:
--- Citat från: Reggis skrivet sön 27 apr 2008 18:56:04 ---För mig är charm lingvistisk förmåga kombinerad med glimten i ögat, kunna flörta samt skratta åt sig själv. Fötterna intresserar mig inte alls.
--- Slut citat ---
Det där är en sorts oemotståndlig charm som jag ochså lätt faller för. Självdistans och god förmåga att möta andra ligger i det för mig, för att inte tala om snabbtänkthet; det är nästan som att charm sitter i egenskaper mer än i själva utseendet i sig.
Reggis:
Stämmer men jag tror att ett tilldragande yttre förenklar att utveckla dessa egenskaper även om det naturligtvis inte är ett måste.
änglautanskor:
Det känns så bra att vara jag, jag är hyfsat snygg , trevlig figur med kurvorna rätt placerade, mina ögon är så vackra med min varma och busiga glimt, jag älskar att bara att få finnas till..........
Anja:
--- Citat från: Reggis skrivet sön 27 apr 2008 18:56:04 ---För mig är charm lingvistisk förmåga kombinerad med glimten i ögat, kunna flörta samt skratta åt sig själv.
--- Slut citat ---
Jag kunde inte beskrivit det bättre själv.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion