Allmänt > Fria diskussioner

Vart bor alla vi som är medlemmar?

<< < (6/18) > >>

kikarbara:

--- Citat från: Anja skrivet fre  4 apr 2008 00:03:52 ---
 Västkusten=Bästkusten!

--- Slut citat ---

Så sant så, så sant så. Kan berätta att där jag sitter så ser jag att det är dimma över havet idag, så jag ser inte vattenytan, annars är det så jag bedömer vädret det första jag gör när jag vaknar. ;D Jag är dock lite längre ner än smögen.

ada:

--- Citat från: kikarbara skrivet fre  4 apr 2008 08:30:26 ---Så sant så, så sant så. Kan berätta att där jag sitter så ser jag att det är dimma över havet idag, så jag ser inte vattenytan, annars är det så jag bedömer vädret det första jag gör när jag vaknar. ;D Jag är dock lite längre ner än smögen.

--- Slut citat ---
Aha,  det visste jag inte att du bodde så till att du hade havsutsikt, vad härligt!

kikarbara:

--- Citat från: ada skrivet fre  4 apr 2008 12:21:42 ---Aha,  det visste jag inte att du bodde så till att du hade havsutsikt, vad härligt!

--- Slut citat ---

Jag har nog lite drygt en-enochenhalv kilometer ungefär fågelvägen, men det är bara åkrar ända ner till stranden. Här är helt underbart, men visst, det blåser rätt så bra mellan varven, å andra sidan så är det lätt att ta rast och åka ner till stranden när det är sommar och det överväger förstås. 

Reseda:
Jaha, då kan vi komma och bo hos dig Kikis 3 veckor på vår semester. Havsutsikt jo jag tackar.

Kan i gengäld erbjuda 3 veckor med utsikt mot Kvarntorps askhög, SAKABs skorsten och en pool. Ã…sså skog i massor förstås. ::)

ada:
Det har ju pratats om att träffas vi som är på Retroforum, vi kan väl bestämma att vi firar midsommar hos Kikis allihop, vi kan säkert dra ut på det tills industrisemestern börjar och stanna riktigt länge, tänk så är vi nere och badar varje dag och lagom tills vi är tillbaka har Kikis blandat våra parapplydrinkar och skakar sedan sanden ur våra badkläder, hänger dem på tork, och tänder grillen.

Visst låter det fint?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion