Allmänt > Fria diskussioner
Mykoplasma -synd om mej :(
ada:
Tänk vad lite gnäll kan åstadkomma, jag fick blommor från PES!
Jag skrev och tackade där:
--- Citera ---Tack för krya på dig-blommorna!
Det ringde ett blombud på porttelefonen jag fick släppa in, det var interflorablommor som det stod "Krya på dig! Vi på PES" på (se bild)
Det kallar jag en trevlig gest mellan forum, att skicka blommor när en admin är sjuk, så tack för det, jag är illamående för närvarande av Doxyfermen jag fick mot mykoplasman, så det fick mej lite piggare att få blommor!
Stor kram från Ada, admin på Retroforum
--- Slut citat ---
Nastamuumio:
Ja,det var i sanning en juste gest!På ett av mina arbeten firas det med smörgåstårtor och kaffe med avec när näst högste vederbörande är sjuk.
Brukar medverka i dessa subtila sabotage gm e-meddelanden som berättar att chefen X är sjuk och Y vikarierar men på måndag är allt som vanligt igen...
Önskar ibland jag hade Jamila på mitt jobb så vi kunde isa ut alla självgoda,pretentiösa småpåvar som mest bara är dryga och allmänt ivägen.
kikarbara:
Wooow!!!!!!!!! Jag blir så glad så jag bara dånar tror jag!!! Du är värd blommorna din stackare, men deras gest gör mig nästan helt gråtfärdig av glädje!!
Stort tack för er gest, ni på pes, säger jag som medlem här!!! Blir helt rörd för den fina gesten....
Hade de varit här så hade de fått en smällpuss mitt i pannan utav mig måste jag säga! :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
kikarbara:
Jag hoppas ju att det här är första upptakten till en finsk tango... måste jag ju säga! ;)
Dvs, ett dansant och taktfast samarbete mellan två parter som njuter av sitt samspel!
http://www.youtube.com/watch?v=JEhTXIHlGP0
(vi låter väl Frank Zappa i sann retroanda stå för musiken...).
gitzie:
ADA, LYSSNA PÃ… NISSE!! Häv i dig fil nu och sedan en mugg innan du ska ta din medicin så slipper du illamåendet :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion