Allmänt > Fria diskussioner
Mykoplasma -synd om mej :(
kikarbara:
--- Citat från: gitzie skrivet lör 12 apr 2008 19:00:18 ---ADA, LYSSNA PÃ… NISSE!! Häv i dig fil nu och sedan en mugg innan du ska ta din medicin så slipper du illamåendet :)
--- Slut citat ---
Är inte en mugg väldigt hårdsmält? Och finns det inte risk att man mår illa just i sväljögonblicket eller skall man krossa den först? :o
ada:
--- Citat från: gitzie skrivet lör 12 apr 2008 19:00:18 ---ADA, LYSSNA PÃ… NISSE!! Häv i dig fil nu och sedan en mugg innan du ska ta din medicin så slipper du illamåendet :)
--- Slut citat ---
Ja jag vet mamma, andra tabletten igår var på fastande mage och det fick jag lida för.
Jag ska tänka på att inte äta upp muggen Kikis, det kan inte vara bra för magen heller :)
kikarbara:
--- Citat från: ada skrivet lör 12 apr 2008 19:48:44 ---Jag ska tänka på att inte äta upp muggen Kikis, det kan inte vara bra för magen heller :)
--- Slut citat ---
;D ;D ;D
Vad tyckte du om Satumaa? Jag måste säga att den har gått varm här i eftermiddag. Länge sedan jag hörde den sist, och det var efter en misslyckad vadslagning. "Zappa? Finsk tango? Satumaa? In your dreams babe, jag slår vad om vad som helst"-typ. *dunkar huvudet i väggen*.
kikarbara:
DET BEHÖVS BROAR, OCH INTE MURAR!
Kunde ju inte låta bli att tillägga detta när jag ändå höll på! ;)
ada:
--- Citat från: kikarbara skrivet lör 12 apr 2008 20:07:04 ---Vad tyckte du om Satumaa? Jag måste säga att den har gått varm här i eftermiddag. Länge sedan jag hörde den sist, och det var efter en misslyckad vadslagning. "Zappa? Finsk tango? Satumaa? In your dreams babe, jag slår vad om vad som helst"-typ. *dunkar huvudet i väggen*.
--- Slut citat ---
Vad slog du vad om?
Nu fick jag lyssnat på Zappa-Satumaa, gick tillbaka till tråden för att göra det just det och såg att du frågade. Häftigt men ändå lite skumt, var i texten är han och sjunger? (börjar sjunga efter 2.30)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion