Allmänt > Fria diskussioner

PES tar Time out.

(1/6) > >>

Anja:
Från PES:

"Vi vill att vårt forum ska vara roligt, trivsamt och givande. Det har det inte varit för forumadministrationen den senaste tiden."

Vi stänger därför forumet vid midnatt och tar en time-out"

Tråkigt för de som tycker om forumet.

Anja:
Här är hela inlägget från PES:

(ADA är det sååå svårt att vara admin för ett forum? Du fixar ju två!! Och Du är en KVINNA!!)

Time Out!
Vi vill att vårt forum ska vara roligt, trivsamt och givande. För nästan alla våra medlemmar och besökare är det också det.
Däremot har det inte varit så för forumadministrationen den senaste tiden.

Att administrera ett forum är en många gånger otacksam uppgift, där man sällan får någon positiv återkoppling, men desto oftare får klagomål på det ena och det andra.

Vi stänger därför forumet vid midnatt och tar en time-out ett par dagar för att hämta luft och för att få lite distans till saker och ting. Vi har full förståelse om ni inte har en aning om vad vi pratar om eller syftar på, men kort sagt kan man säga att i bland blir det bara lite för mycket.

Synpunkter och frågor tas emot via info@precisensan.com

/Forumadministrationen

Anja:
Jag glömde länken  :'(
Kommer här
http://www.precisensan.com/antikforum/showthread.php?p=60216#post60216

ada:
Jag kan bara beklaga att deras egna agerande skapar sådan intern kalabalik hos dem.

Hoppas de får samlat nya krafter under sin time out så vi får ha en fortsatt rik forumflora i landet.

kikarbara:
Jag kan också bara beklaga! Jag hoppas att de finner positiv kraft under sin time out.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion