Författare Ämne: Fjolls email-adress!!  (läst 2704 gånger)

Fjoll

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 631
    • Visa profil
Fjolls email-adress!!
« skrivet: fre 18 apr 2008 19:22:03 »
Om någon av er har skickat ett mail till mig så har jag inte svarat. Det beror inte på att jag inte svarar på email för det gör jag ALLTID. Idag fick jag nämligen veta av Ada att hon försökt maila mig men att de inte gått fram. Då började jag kolla upp min hotmail-adress och den har inte varit igång på ett bra tag. Något har gått galet med den, jag mailade supporten och nu verkar den fungera om än jag inte fått något svar. Dessutom lär väl de mail som droppat in försvunnit i rymden långt långt bort, suck.

Tack Ada!
Drottningen är den som skapar alla regler, jag är drottning. Jag skapar alltså reglerna. Som jag uppför mig, sådan är också god sed, avundas ni mig inte?
(P-O Enquist, Livläkarens besök)

Reseda

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 238
    • Visa profil
SV: Fjolls email-adress!!
« Svar #1 skrivet: fre 18 apr 2008 21:53:33 »
Jahaja, där kom förklaringen. Minns ändå inte vad jag skrev DÃ…  ;D

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: Fjolls email-adress!!
« Svar #2 skrivet: fre 18 apr 2008 22:15:23 »
Konstigt för du mailade ju mej och jag svarade ??? (och då gick det inte fram -detta var i måndags)
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

Reseda

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 238
    • Visa profil
SV: Fjolls email-adress!!
« Svar #3 skrivet: fre 18 apr 2008 23:57:09 »
Det man inte förstår, ska man bara med vördnad låta passera.

Mailet jag syftar på, skickade jag för kanske 2 månader sedan.


Fjoll

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 631
    • Visa profil
SV: Fjolls email-adress!!
« Svar #4 skrivet: lör 19 apr 2008 02:16:42 »
Jamen det är ju det som är så märkligt. Jag har mailat men jag har inte fått tillbaka några mail. Det senaste mailet jag fick var från 2007 12 14. Nåja, jag väntar på ett svar från Hotmails support så får vi se vad de har att säga. Irriterande är det i vart fall. Egentligen gillar jag inte hotmail men min erfarenhet är att om mina ordinarie email-adresser läggs ut på div hemsidor så får jag vips mellan 100 och 200 reklammail i brevlådan PER DAG! Därför har Hotmail trots allt sina fördelar.
Drottningen är den som skapar alla regler, jag är drottning. Jag skapar alltså reglerna. Som jag uppför mig, sådan är också god sed, avundas ni mig inte?
(P-O Enquist, Livläkarens besök)