Loppisar, antikbodar och retromiljöer > Antikbodar m fl

Nu har vi invigt nya butiken :)

<< < (6/9) > >>

Wanja:
Kul att du gillade butiken :) Angående semester så är det lite oklart än så länge. Jag skulle behöva ta mina vanliga 2 veckor i Vilshärad (Halmstad) eftersom havet där är det enda som funkar som batteriladdare för mig, men samtidigt känns det förstås trist att ha butiken stängd. Eventuellt får min pojkväns mor sköta ruljansen om vi åker iväg... Ã…terkommer i ärendet så fort jag fattat ett beslut :)

Wanja:
Jag lovade återkomma om semesterstängt, nu är det spikat vilka veckor vi flyr stan. Vi är borta 25/7-10/8. Eventuellt står min pojkväns mamma i butiken (hon genomgår eldprovet nu i helgen när vi är på inköpsresa - samma helg som stora gatuloppisen runt Hornstull), men det är inte säkert.
Just det, jag har senarelagt öppettiderna, nu är de som följer:
Onsdagar 15-20
Fredagar 15-20
Lördagar 12-18
Söndagar 12-18
Titta in, vettja :)

Wanja:
JJ! Hur blir det med Stockholmsresan? Det är nu klart att min pojkväns mor står i butiken när vi är borta på kombinerad inköpsresa/semester :) Jag har utökat öppettiderna ytterligare, nu är de som följer: Onsdagar 15-20, fredagar 15-20, lördagar & söndagar 12-19. Möjligt dock att butiken stänger 19 resp 18 när vi är borta 25/7-10/8, tror inte att vikarien vill stå hela kvällarna :)

JJ:
Den kommer att bli av men det blir senare än jag hade tänkt från början. Troligtvis i slutet av Augusti eller början av September. Jag har planerat in ett antal aktiviteter under semestern och eftersom inget kul är gratis så får vissa saker läggas senare efter Julilönen och Augustilönen.

Wanja:
Igår fick jag celebert besök, minsann - ingen mindre än självaste Herr JJ kom till butiken! Dock hade jag inget som föll honom i smaken, men kul att få ett ansikte bakom namet i alla fall :) Beklagade mig över att det inte kom några kunder - fram tills han gick hade jag sålt för fantastiska 200 kronor... Detta ändrades dock sista timmen och dagen avslutades som all time high! Hm, undrar om det var hans besök som gav tur?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion