Allmänt > Fria diskussioner

Missförstå vad jag säger...

(1/21) > >>

ada:
Detta är en forumlek jag såg nånstans, nästföljande ska missförstå föregående talare så ordentligt det bara går, man kan läsa fel ord, ta fasta på fel del av meningar så allt blir bakvänt och skapa massor av andra missförstånd ni säkert kommer på

Jag börjar med Nisses svar till Fjoll härintill:

--- Citat från: nisse 8 skrivet lör  3 maj 2008 15:59:35 ---Insiunerar du Fjoll att du inte riktigt vet när du insiunerar att någon är insiunant ;D

--- Slut citat ---

Jag svarar:

Inseminera? Vet hut, detta forum är ingen koppleriverksamhet!

Och nu får någon fortsätta!

Fjoll:
Jasså, är det en koppleriverkstad jag hamnat i, hujeda mig sånt vill jag inte vara med om. Ã… inte vissta jag att hon var inseminerad, och än värre att det var han som gjorde det. Näe, nu e the båttom nådd.

nisse 8:
Jasså du har koppelverkstad, men hundar vill du inte vara med och absolut inte sådana som är inseminerade av en hanne............hur f-n ska det bli valpar då menar du.......stolla.

kikarbara:

--- Citat från: nisse 8 skrivet lör  3 maj 2008 21:13:19 ---Jasså du har koppelverkstad, men hundar vill du inte vara med och absolut inte sådana som är inseminerade av en hanne............hur f-n ska det bli valpar då menar du.......stolla.

--- Slut citat ---

Nisse, vi har förstått att kinkylekar tog sig oanade proportioner men såhääär??? Både koppel och doggystyle???  :-[

ada:
Nej fy, jag får nog av Dogges rappande i Sing a long, fram för lite sextiotalshits!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion