Allmänt > Fria diskussioner
Spökhus
kikarbara:
Det var inte helt lätt att se överallt. Just där skåpet på bild stod var det becksvart. Det var bara till att skeppa upp kameran, hoppas att man riktade på något och trycka av...
kikarbara:
Spänningen var stundtals nästan olidlig, eller om det var värmen som gjorde det. Vad skulle man kunna hitta härnäst? Hm, det har nog inmundigats en pava eller två i huset i varje fall....
kikarbara:
Hm, detta är de sista bilderna jag visar er. Den mumifierade råttan som sitter fast i en bit hönsnät, skall ni få slippa....
Det var helt klart dagens höjdpunkt!
nisse 8:
Flaskorna är alldeles för nya ;D men den med kork på andra flaskbilden ser lite äldre ut så här på foto.
Och så undrar vi "motorintresserade" naturligtvis vad det är för bil du hämtade ;)
kikarbara:
--- Citat från: nisse 8 skrivet sön 11 maj 2008 20:20:23 ---Flaskorna är alldeles för nya ;D men den med kork på andra flaskbilden ser lite äldre ut så här på foto.
Och så undrar vi "motorintresserade" naturligtvis vad det är för bil du hämtade ;)
--- Slut citat ---
Jepp, att flaskorna med skruvkork var "nya" noterade jag med, och så hittade jag den med kork lite längre ner så den grävde jag fram. Hm, skall se vad det står på en av de nya flaskorna mer ingående lite senare, det fanns en hel uppsjö så en sådan tog jag med som souvinir från mitt event. Aktiebolaget vin tror jag att jag såg, det stod nog något på den andra med. Men vad kan det vara för ålder på brännvinsflaskorna med skruvkork? Kan det vara femtio-sextiotal kanske? Vet ju inte om det varit något dricktillhål, eller ställe för bränneri eller dyligt, för det mesta jag hittade iövrigt bortsett från skorna, som även de var mer svårdaterade och de
fanns intill flaskorna såg ut att vara modell "äldre än flaskorna".
Varför var det hål i mitten på en cykelsadel, är det någon som vet? För det antog jag att det var, en cykelsadel altså.
Ã…h, jag tittade på en helt vanlig minibuss, praktisk och funktionell med gott om plats för både barn och prylar. Rostvit till färgen ;D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion