Loppisar, antikbodar och retromiljöer > Loppisar

Ada!

<< < (6/8) > >>

kikarbara:

--- Citat från: ada skrivet sön 29 jun 2008 13:57:17 ---Ja, behåll för dej själv nu att jag sa: "Ser du nån prislapp? ... Nej, då får jag fram till kassan och se söt ut". Raringarna på det stället kan läsa detta, det är väl det värsta -fast de är väl med på noterna på jiddret på ett sätt  ;)

--- Slut citat ---

*skrattar* Nejdå, jag berättar inget sånt!! Jag lovar!!  ;D
Jag skall inte berätta för nååågon levande varelse hur intressant det var att se en flirtexpert arbeta! *blinkar till både Ada och Raringarna, vi vet ju hur det gick till och att jag min vana trogen spetsade till det allt jag orkade, eller hur?*.

ada:

--- Citat från: kikarbara skrivet sön 29 jun 2008 17:21:45 ---*blinkar till både Ada och Raringarna, vi vet ju hur det gick till och att jag min vana trogen spetsade till det allt jag orkade, eller hur?*.

--- Slut citat ---

Ja, hur kunde du se att jag "blinkade vänt" när jag hade mina solglasögon på mej? :)

kikarbara:

--- Citat från: ada skrivet sön 29 jun 2008 19:58:30 ---Ja, hur kunde du se att jag "blinkade vänt" när jag hade mina solglasögon på mej? :)

--- Slut citat ---

*skrattar* Attans, där fick du mig. Jag måste ha skrävvlat som vanligt! ;)

Men faktum återstår, det var verkligen både givande och intressant, och inte minnst att träffas irl. Visst är det märkligt när samtal flyter lika lätt irl som det gör på datorn, och det mest känns som att man bara fortsätter där man har börjat tidigare fast att det är första gången man ses?

ada:
Ja jag tror att det vore minst lika givande med en retroforumträff (ni andra ska inte känna er utanför det har fallit sig så bara att Kikis var i trakterna) Vi får se till att ordna nåt framigenom, och annars backar jag INTE på erbjudadet

"Mi casa es tu casa" (eller "Mi casa es su casa" som jag såg att det hette när man vänder sig till flera)  Alla retroiter som har vägarna förbi är välkomna, det var ju jätteroligt att få visa loppisarna här i trakten!

JJ:
När är bäst att ta det då? I sommar eller framåt höstkanten? Jag har åkt buss till Uddevalla förut för att kolla begagnat, speciellt vykorten på antikvariatet.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion