Allmänt > Fria diskussioner

Bildgåta: Vad är det för retrotillverkningspryl?

<< < (5/6) > >>

Sussieh:
Tack Ada  :) Jag har precis upptäckt ryamattornas charm :) har köpt några på loppis för några tior...men en undran som jag har...Hur tvättar man en ryamatta... ??? De jag fick tag på var i väldigt bra skick..men jag har sprungit på värre...

Men som sagt var..man kanske skulle prova att göra en själv nu när man får en sån där retrotillverkningspryl...:)

ada:
Jag går till brevlådan med den i sin fina kartong om en stund

Jag får visa kartongen och samtidigt färgproverna som ligger med, där står svenska firmanamnet
Svenska Readicut Wool AB, Verkstadsgatan 14, Kungsbacka, känner någon till detta?

Om ni har problem med färger kan ni alltid konsultera mig, jag kan svara direkt hur
and blå
limon gul
jägare grön
indian orange
mandel grön
fågel blå
och
kalkon röd mfl
ser ut nu! :)

Prylarna har förresten definitivt minst 20 år på nacken, om inte det dubbla (det är 20 i mitt källarförråd jag kan garantera)

Chicaboom:
Ã…h, hur dum var jag som inte kom på det! Jag är ju t.o.m. ägare till en sån där "krok" och har använt den vid flera tillfällen. Kunde inte för mitt liv komma på varför den såg så bekant ut.

änglautanskor:
Grattis Sussis!

brodertuck:
Jag begriper inte instruktionen utan text. Kommer den översatta versionen i morgon?  ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion