Loppisar, antikbodar och retromiljöer > Antikbodar m fl

Precis en sån

(1/5) > >>

änglautanskor:
I Hemmets Journal nr.31 finns ett reportage om paret Öhman som har butiken "Precis en sån" under rubriken Antikextra.
Intressant eller?

JJ:
Är det senaste numret som finns att köpa i affären nu? I så fall skall jag tjuvläsa lite i affären. Det är väl de som står för forumet med samma namn. Intressant? Förmodligen! Men jag måste titta innan jag kan säga något om det.

änglautanskor:
Antar att det är Pes! Snygg reklam........dom har säkert bra kontakter!!

kikarbara:

--- Citat från: änglautanskor skrivet ons 23 jul 2008 22:19:45 ---Antar att det är Pes! Snygg reklam........dom har säkert bra kontakter!!

--- Slut citat ---

Eller så har de en bra historia som är värd att skrivas om, med läsvärde för tidningens läsekrets; och sådant gillar tidningar i allmänhet.

Eftersom jag inte gillar rönnbär utan föredrar körsbär i alla dess former, desto sötare desto bättre så gratulerar jag dem varmt till artikeln som jag hoppas är bra, och ger dem en bra spridning så att fler hittar både till deras affär och sida på nätet!

Hejja Pes, snyggt jobbat!

ada:
Ja man får inte missunna våra små kuriosahandlare lite marknadsföring, vi vill ju inte att de ska dö av svält utan kunder  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion