Loppisar, antikbodar och retromiljöer > Antikbodar m fl

Precis en sån

<< < (2/5) > >>

JJ:
Nu har jag tjuvtittat på artikeln. Affären finns omnämnd i texten en gång, annars var artikelns innehåll parets lägenhet som jag måste säga var väldigt snygg, nästan lika snygg som min. :) Den är inredd i 50/60-talsstil. Pappas fru prenumererar på tidningen (pga korsorden) och jag har fått löfte att ta dessa sidor nästa gång jag kommer dit som bör bli om ett par veckor. Jag skall scanna sidorna och lägga in här så att alla kan se dem.

ada:
Toppen, snygga 50-60-talshem är ju precis vad vi vill se här på Retroforum :)

Reseda:
"Toppen, snygga 50-60-talshem är ju precis vad vi vill se här på Retroforum"

Vi får hoppas att Anja vill dela med sig bilder på sitt hem i 50-tals stuk. Otroligt mycket jobb hon har lagt ner. För dem som gillar det är det säkerligen jättesnyggt. (jag har bidragit med lite junk  8))

T o m matbestick och massor avköksprylar är 50-tals!

ada:

--- Citat från: Reseda skrivet tor 31 jul 2008 01:33:44 ---"Toppen, snygga 50-60-talshem är ju precis vad vi vill se här på Retroforum"

Vi får hoppas att Anja vill dela med sig bilder på sitt hem i 50-tals stuk. Otroligt mycket jobb hon har lagt ner. För dem som gillar det är det säkerligen jättesnyggt. (jag har bidragit med lite junk  8))

T o m matbestick och massor avköksprylar är 50-tals!

--- Slut citat ---
Vi försökte genom en kupp få till ett hemma hos reportage hos Anja, men hon vägrade :) Tidningen som intervjuade mig ang Retroforum, ville ha hemmahosreportage i snygga hem och jag tipsade, efter att Kikarbara tipsat om att de sökte snygga hem...

Reseda:
Jasså minsann, det gjorde hon. Man kanske skulle kontakta tidning och sälja de bilder hon skickat mig??? ??? ::) ;D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion