Allmänt > Fria diskussioner

Skvallerkanalen!!

<< < (26/34) > >>

kikarbara:

--- Citat från: Fjoll skrivet lör 29 dec 2007 01:26:07 ---På tal om medlemsnick. Ni förstår ibland undrar jag vem ni alla är, alltså era andra ev nick. Själv har jag behållit mitt gamla men alla har kanske inte gjort det. Ja, jag vet att jag är nyfiken och det är en av mina bästa (och nyttigaste också för den delen) sportgrenar förutom att läsa böcker, det är min bästa.

--- Slut citat ---

Jag har inte mitt vanliga nick, jag stöter och blöter säkert med några av er i andra forum. Jag valde inte kikarbara som en form av barbara, utan för att markera det jag skulle... BARA kika....
min vana trogen glömmer jag bort att det tillhör god ton att inte kasta sig in i debatter med främlingar hur som helst utan tanke på intryck och uppfattningar. Adhd-light måhända...

ada:

--- Citat från: kikarbara skrivet lör 29 dec 2007 13:44:12 ---
--- Citat från: Fjoll skrivet lör 29 dec 2007 01:26:07 ---På tal om medlemsnick. Ni förstår ibland undrar jag vem ni alla är, alltså era andra ev nick. Själv har jag behållit mitt gamla men alla har kanske inte gjort det. Ja, jag vet att jag är nyfiken och det är en av mina bästa (och nyttigaste också för den delen) sportgrenar förutom att läsa böcker, det är min bästa.

--- Slut citat ---

Jag har inte mitt vanliga nick, jag stöter och blöter säkert med några av er i andra forum. Jag valde inte kikarbara som en form av barbara, utan för att markera det jag skulle... BARA kika....
min vana trogen glömmer jag bort att det tillhör god ton att inte kasta sig in i debatter med främlingar hur som helst utan tanke på intryck och uppfattningar. Adhd-light måhända...

--- Slut citat ---

Ja då kommer osökt frågan, vad kan du månne heta nån annanstans? :)

Kikarbara var ganska svårt att uttala först, innan man kom på det :)  OM du vill så småningom, det verkar ju som du kanske kan tänkas vara intresserad av mer än bara kika lite :) så går det bra att byta sitt tilltalsnamn i forumet -det som syns utåt alltså, i dina profilinställningar

kas:
Du skriver tanke på intryck, man ska ta intryck! ;D

Fjoll:
Jag har alltid hetat Fjoll eller Fjollan, åtminstone på AP under allmänt och Leksaker. Lite schitz får man lov att vara då det gäller så vitt skilda saker som Barbie och Skandinavisk formgivning. När Fjoll har sina tysta stunder tar Ozeloten vid.

JJ:
Ungefär 75% av det jag skriver på AP gör jag med signaturen JJ. Resten blir lite olika nick efter tycke och situation. På PES har jag signaturen J.J eftersom det måste vara minst tre bokstäver där. Jag skulle vilja skriva mycket mer där men min dator är kass och den sidan är mycket trög - det tar minst en minut att få upp en sida och då får man oftast uppdatera ett par gånger innan allt syns.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion