Allmänt > Fria diskussioner
Söta retro barnbilder, har vi det?
ada:
Jag ändrar härmed tråden Vince startade som skulle vara till för att visa hur vi ser ut vi som är på forumet, som inte funkade pga vår stora blygsel och vårt stora anonymitetsbehov.
Men fler sköna retro barnbilder kan vi väl visa utan blygsel, vore kul att se fler retroiter såg ut som barn, är ni med på det?
änglautanskor:
Jadu , jag är oxå en kvinna som inte gärna visa mig på bild, kanske på mig som liten men ändå tveksam, finns ju inte nån orsak till detta, tycker det är bara skönt att få vara mig själv , spelar ju ingen roll hur jag ser ut eftersom jag inte är ute efter nån ny man, utan tycker bara att det är roligt att vara här på forumet.
ada:
Jag kanske kan vara ute efter en ny man, så det är ju inte värt att riskera allt med att visa en aktuell bild ;D
Man fick inte prata i denna tråd utan bild Ängla, men du är förlåten
Jag slänger in en retro bild om ni inte har nåt emot att se mej naken... :)
Kanon:
Koncentration Ada koncentration, det gillar jag.
ada:
Du fuskar jue :( tror det där är en kinesisk gube och ingen Kanon, nån bild har du väl som du vågar visa ;)
Byter namn på bilden till 1968 för det var då, samt kan tillägga att flickan å bilden är rosenrasande för mor vill inte låta henne hålla lillebror själv... Ser kanske bara söt ut där, men blicken är dödlig kan jag lova. Kastar in en bonusbild som ger en skymt av klädstilen 68, mor har varit hos frissan, klänningen är rak, Jackie O-kort, herrarnas frisyrer talar för sig själv. (gudföräldrarna står till vänster) Kyrkan är förresten finska församlingens i Göteborg. Vänta är det där det är loppis nu? Ett av mina första barndomsminnen detta, minns också att jag snurrade och snurrade runt pappa, hela tiden hållande i hans finger, medan prästen mässade...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
Gå till fullversion