Allmänt > Fria diskussioner

Små och stora barn (och barnbarn)

<< < (8/9) > >>

kikarbara:

--- Citat från: Reggis skrivet ons  8 okt 2008 15:11:42 ---Jag förmodar att du menar hoa med busken, tyvärr så är det inget jag behärskar. Har inte några ambitioner inom detta område heller.

--- Slut citat ---

Jag fick massor av associationer till vad "hoa i busken" skulle kunna vara och jag måste säga att ingetdera vill jag gå ut med offentligt ifall jag gör eller inte gör, men du hittade ytterligare en tänkbar betydelse. Fasen, hade man kunnat göra det så hade man nog till och med kunnat svälja förtreten och visat upp det offentligt och blivit miljonär på kuppen...

Fjoll:
Reseda, kunde vi möjligtvis få en liten lektion här och nu eller är det kanske något som vi bör ta på något mer enskilt forum ;)

änglautanskor:
Okej , jag tycker inte om snuskiga svar från vuxna kvinnor som har barnbarn, hoppas på lite mer vuxna svar från mormödrar samt farmödrar, önskar ett forum där vi kan  mötas!
Kram från mig................!!

änglautanskor:
Jag vill verkligen inte skaka rumpa på Finlandsfärjan, är alldeles för blyg för det

nisse 8:
Jag förstår vad Reseda menar med "Hoa i busken"
Det är när man svänger sina lurviga på en lövad utomhusdansbana...................eller när man hittar en oas av gula kantareller bakom en gran ;D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion