Loppisar, antikbodar och retromiljöer > Antikbodar m fl

Bildreportage: Johan Engbergs Antik alias Antikladan Lilla Edet

<< < (3/5) > >>

guygil:
Såååå häftigt. Synd att det är på andra sidan landet bara. Får väl planera in nåt till nästa sommar eller nåt sånt.

Fjoll:
Visade Gretchen bilderna och hon blev klart sugen eftersom hon just nu är lite trött på Mikael. Han shoppar och shoppar och shoppar och ingenting blev kvar till henne. Hon som verkligen äääälskar att shoppa loss. Rätt vare är så får han besök, han Johan.

Tallen:
Ja, visst är det trevligt där! Jag var där i somras när vi var på det årliga besöket hos sambons morfar och mormor i Trollhättan! Som vanligt kunde jag inte låta bi att fynda, den där avdelningen med glas och porslin var så där trevligt smårörig, perfekt att hitta fynd i! Jag köpte en Rörstrand Eden kaffekopp (utan fat), några Gefle-äggkoppar, sen hittade dottern lite smått och plock..sen köpte vi mer åxå, men det var ju ett halvår sen, så inte kommer jag ihåg allt! Spanade även in de snygga retro-möblerna (som de hade sålt slut av när vi var där), rätt coola tycker jag!

Summa summarum, väl värt besöket  ;D

Ps. apropå Eden, det är ingen som har extra fat till den? Har letat sedan dess, men utan lycka...

Sussieh:
Ã…h..de där skyltarna skulle jag vilja ha en av då jag precis i dagarna öppnar en liten butik....undrar om det går att beställa en över nätet? Jag får prova med det, annars kanske Ada är så snäll och köper en åt mej och skickar upp  :)

ada:
Tallen, skriv en efterlysning längst ner i forumet

Grattis till butiken Sussieh, vågar du ha en sån skylt uppe? Ã…terkom gärna om du får besked att de inte skickar, så får jag en anledning att åka dit igen :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion