Allmänt > Fria diskussioner

Stressfaktor hög, jag ska flytta....aargghhhh

<< < (5/10) > >>

Jemmifer:
Näe, parketten är torr men det som har släppt sitter runt röret så nånting har ju hänt iaf. Kvartersvärden fick "klippa och klistra" med träbitarna, det gör inte jag.

Reggis:
En sån där husvärd låter smaskens att ha. Är det någon sorts tomte som man kan få hem om man ställer en tallrik med gröt och en 6-pack med starköl på köksbordet? Annars låter det som du skall göra det jag skev om ovan, smörja in det med olivolja. Det går rätt fort och golvet får ett helt annat liv. Resultatet förvånar och det ger en lika stor förbättring som en slipning och lackning.

Kanon:
 Och vill du impa på dom stora killarna så skall du smörja in golvet med spillolja från en  dieselmotor.

Reggis:
Tro nu inte på vad Kanons med spillolja välsmorda käft spyr ut. Han är en första klassens filur. Enligt uppgift så har han haft en glass på Bornholm uppkallad efter sig den hette just filur. 

ada:

--- Citat från: Kanon skrivet sön 19 okt 2008 21:47:06 --- Och vill du impa på dom stora killarna så skall du smörja in golvet med spillolja från en  dieselmotor.

--- Slut citat ---
;D min käre far gör såna grejer men inte inomhus tack och lov

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion