Allmänt > Fria diskussioner

Stressfaktor hög, jag ska flytta....aargghhhh

<< < (7/10) > >>

Jemmifer:

--- Citat från: Reggis skrivet sön 19 okt 2008 21:06:28 ---En sån där husvärd låter smaskens att ha. Är det någon sorts tomte som man kan få hem om man ställer en tallrik med gröt och en 6-pack med starköl på köksbordet?

--- Slut citat ---

Tyvärr så måste jag göra dig besviken Reggis, min kvartersvärd heter Ã…sa! Vet inte hur mutbar hon är med gröt/öl, kanske ska testa det om jag blir desperat.

Just nu så har flyttandet avstannat, sonen har 39° feber, förkylningsastma och öroninflammation och stora dottern var uppe inatt runt 4 och kräktes. Sambon är kanonförkyld och påminner starkt om Rudolf med röda mulen.

Det är ju bara så jäkla typiskt, de är friska i stort sett hela året men nu så blir alla sjuka.

Reggis:
Män är ena riktiga klenisar. Jag skulle hälla kalt vatten på denna ohjälpsamma man. Han har bergis låtit sig bli nersmittad för att slippa engagera sig i flytten. Hittat någon snorig tjej på jobbet som han kurtiserat och på det sättet lyckats bli sjuk. Förbannad simulant det är vad han är. Nej fram med reveljen och samla nu styrkorna under ditt ledarskap och ge tydliga kommandon.

Jaha är det en tjej, vilken besvikelse. En ung man som man kan linda runt lillfingret skulle ha varit bättre. Jag älskar ”men at work”, att få stå och titta på när de arbetar. Framför allt på somrarna när de inte har så mycket kläder på sig och kryper under vasken, det är grejer det.

ada:
luktar inte

Reggis:
Antar att du tagit fotot Ada. Såg ett annat som också var jättebra. De är nästan för bra.

engelsson:
Snälla Ada nu gjorde du mig hemsjuk..jag vill åka till Finland snyfft

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion