Allmänt > Fria diskussioner
Hallå gullet!
ada:
Intervjuades? av min kompis? och vilket förskönande?
Reggis:
Har Kanon fotat av sin TV så kan väl knappast du göra anspråk på den bilden Ada. Tycker du att TV:n är din också bara för att du just då befinner dig i burken? Då ska jag be någon ta en bild på mig i kungliga slottet så kan jag titulera mig drottning efter det.
Jag förstår dig Kanon att du vill hitta någon annan som utför ärenden åt dig i Göteborg för dit är det inte roligt att komma. Fast ett tips, ta med dig klädnypor så du slipper stanken av fisk, förfärlig. Då slipper du också riskan att få känna doften av göteborgarnas andedräkt, den är inte heller kul. Fast egentligen är det inte så konstigt som det låter för en Göteborgare är egentligen en muterad sill som fått två ben. Tänk också på att både Evert Taube och Alvar Hård kommer därifrån. Du vet han som brukade hoppa stav på Kiviks marknad.
Kanon:
Eftersom du inte vet något om någon intervju så var det inte du och förskönandet är lika diffust fast där är det du.
Nu får jag dra något gammalt över mig.
engelsson:
Kanon kanon..lika underbart obegriplig igen ;)
Reggis:
Har du tejpat fast fotot på TV:n Kanon? Så du har bara en bild på din TV. Blir inte det lite långsamt, och då menar jag slow. Så du kör med slow-TV. Är det av besparingsskäl i dessa kristider, det gäller att spara på hjärnan så att den inte får för mycket som till exempel rörliga bilder.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion