Allmänt > Fria diskussioner
Killar för faan inte kloka.
ada:
Ni påminner mej om att jag ska låna L-Gs garageuppfart och domkraft och byta till vinterdäcken. Det tog väl en kvart i rena ilskan sist för jag var rosenrasande över att upptäcka att jag inte hade domkraft i min nya bil -en patetisk lagningssats för punkor är det enda som ligger i skuffen - såg jag ut som nån som trippar runt och inte byter sina däck själv? tänkte jag och bara kokade (det går bra att byta punkterat däck i högklackat också kan jag tala om)
engelsson:
;D Go ADA go..
Kanon:
Får berätta när jag skulle byta på en Ford Transit... jag fick inte loss muttraran trots att jag hade ett en meter långt rör som jag satte på spärrnycklen så jag fick "hem" och ta ett rör som var 2,5m.
Då jäklar gick spärrnycklen åt fanders, men livstids garanti. Tog i fortsättningen i med en fast hylsnyckel + långa röret, hängde på detta men hände ingenting. Då fick man tänka till och det resulterade i att jag försökte med andra hållet, då lossande muttern som var vänstergängad i förhållande till normala högergängade, detta endast på vänster sida av bilen.
Jag säger de de Ford, konsten att klydda till saker och ting.
Där skulle damerna varit med och sett på då det rök från mina öron. Kommer stolt som en tupp med
något speciellt i blicken bärande på ett 2,5m stålrör, nu jäklar i hoppet!
kikarbara:
Applåder till både Ada och Kanon!! ;D
Tyvärr använder jag varken nagellack eller byter däck på bilar så jag kan inte få någon i retur! *sss*
Reggis:
Har du varit i Tucson Kanon? Där går de flesta kranar åt motsatt håll jämfört med här. Jäklar vad jag tog i för att öppna vattenkranen på hotellet första gången jag var där. Kan det vara så att den här bilens ena sida kommer från Tucson?
Visst är det så Kikarbara, det sitter i Y-kromosomen. Ett annat drag är att de skall ha någon sorts marktjänst också så fort de utför en hushållsnära tjänst. Då skall man stå där på pass när de skriker ut sina kommandon: â€Tång, nej inte en sån utan en sån, ofta på någon form av obegripligt fackspråk dessutom.†Inte faan kan jag beteckningen på olika sorters tänger. I min värld finns det stora och små men den iakttagelseförmågan räcker inte i dessa sammanhang.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion