Allmänt > Fria diskussioner
Hatar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JR:
En pryl jag sökt länge efter hittade jag nyligen på auktion på internet. Bjöd glatt tillsammans med andra, NÄR AUKTIONEN GÃ…R UT SLIPPER JAG INTE IN PÃ… SIDAN!!!!!!!!!!!! Såldes till ett skamligt lågt pris, skulle betalt minst 3-dubbelt!!! HATAR!!!
gitzie:
Bryt ihop och gå vidare, min vän ;)
engelsson:
Irriterande..händer sånt ofta?
JR:
Första gången det hänt för mig men var tyvärr med helt fel objekt... fick iofs skylla mig lite själv när jag inte gett något maxbud. Det var en relativt ovanlig kanna, 50-tal, Gunnel Nyman, som gick för några 10:or. Synd och skam!
kikarbara:
--- Citat från: JR skrivet sön 9 nov 2008 19:34:17 ---Första gången det hänt för mig men var tyvärr med helt fel objekt... fick iofs skylla mig lite själv när jag inte gett något maxbud. Det var en relativt ovanlig kanna, 50-tal, Gunnel Nyman, som gick för några 10:or. Synd och skam!
--- Slut citat ---
Jag gjorde en sådan smärtsam upplevelse för något år sedan och jag grämer mig fortfarande. Sista minuten och datorn låser sig, det går inte att lägga bud och varan gleeed ut på inga pengar alls. Vad lärde jag mig? Jo, att inte vänta till sista minuten utan hellre lägga bud i tid med maxbud så att jag kan hänga med lite upp. Trist, men man gör inte samma sak två gånger förhoppningsvis.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
Gå till fullversion