Porslin & Keramik > Keramik

Dagny Zachrisson-info!

<< < (3/3)

Malin H:
Hej!
De ser absolut ut att kunna vara det, dock med reservation enligt ovan. Har den någon signatur?
Dagny gick bort i somras så jag kan tyvärr inte fråga henne.
// Malin H

Joroin:
Hej!
Jag har en figurin i folkdräkt av Dagny. Skulle vara intressant att höra från vilken tid den är ?
Mvh Petri

Gick tydligen inte att posta på detta forum då man ej kan få med en bild.....  varför ens ha ett forum när man inte kan posta bilder större än 150k!!!!

ada:

--- Citat från: Joroin skrivet mån 24 okt 2016 19:02:52 ---Hej!
Jag har en figurin i folkdräkt av Dagny. Skulle vara intressant att höra från vilken tid den är ?
Mvh Petri

Gick tydligen inte att posta på detta forum då man ej kan få med en bild.....  varför ens ha ett forum när man inte kan posta bilder större än 150k!!!!

--- Slut citat ---
Jadu, om bilderna, som är några tusen till antalet på detta forum, var större skulle jag inte ha råd att driva det gratis till ert förfogande, för då skulle webbutrymmet kosta multum, och forumet bli segt för den delen.

Det jag kunde söka efter vore ett sätt att automatiskt minska bildernas storlek när man vill ladda upp. Konsekvensen blir att man själv inte kan styra hur grusig och eländig bilden blir. Jag återkommer i frågan.

Kram Ada

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion