Allmänt > Fria diskussioner

Facebookgruppen Retroiterna!

(1/6) > >>

ada:
Sussieh kläckte den briljanta idén att starta en grupp, och då blev det "Retroiterna - för rebellerna i antikforadjungeln, medlemmar i Retroforum!" För dem som inte lider av sådan blygsel att anonymiteten ska vara total, men 
ingen får lov att avslöja någons riktiga namn på Retroforum såklart, om man vågar sig på att gå med.

Sussieh eller jag godkänner medlemskap, som jag sa om att skicka vänförfrågan på Facebook, så är det bara att meddela sitt nick här till mej eller Sussieh, som också är admin i gruppen, ska väl inte vara svårare än så. Jag själv kommer inte att hänga vid dator det närmaste, då jag åker bort, men sök då reda på Sussieh :)

ada:
Jag får påminna om vår lilla grupp på Facebook, tillfället ni alla har att bekanta er med andra Retroiter. Vi som är med är jag, Sussieh, Convallaria och JR i nuläget (att inte du gick med Kikarbara?)

Jag har full förståelse för dem som vill vara helt anonyma, och förstås att man inte har tid med facebook också, men ni andra?  ;)

kikarbara:

--- Citat från: ada skrivet fre 16 jan 2009 11:10:47 ---Jag får påminna om vår lilla grupp på Facebook, tillfället ni alla har att bekanta er med andra Retroiter. Vi som är med är jag, Sussieh, Convallaria och JR i nuläget (att inte du gick med Kikarbara?)

Jag har full förståelse för dem som vill vara helt anonyma, och förstås att man inte har tid med facebook också, men ni andra?  ;)

--- Slut citat ---

Skälet är att min närvaro på facebook är minimal, det är aldeles för segt för min stackars burk. Jag poppar in två minuter och sen kastar jag mig ur. Facebook är praktiskt för att ha lite koll på ungar och gamla vänner och viss information, men jag är inte "varm" i kläderna där ännu. Men jag har inbjudan liggande kvar, rätt vad det är så kanske jag poppar in.

ada:
Facebookgruppen "Retroiterna - för rebellerna i antikforadjungeln, medlemmar i Retroforum!" växer, ökat 33% inom 24 timmar.

Kom ihåg att uppge nicket på Retroforum om det frestar att gå med ;) Detta är en grupp som ingen utonstående ser, där vi inte kommit på vilka konspirationer vi ska ägna oss åt ännu, men vi finns i alla fall!

gitzie:
Man ska ha gott om tid för att sätta sig in i hur det funkar. Lever i en lite stressad tillvaro just nu och tycker Facebook är virrigt.......men det är kanske den framför skärmen  ;D ;D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion