Allmänt > Fria diskussioner
Facebookgruppen Retroiterna!
kikarbara:
--- Citat från: Reggis skrivet mån 6 apr 2009 20:20:25 ---Killar är idioter, Convallaria. På den punkten har jag samma åsikt som din dotter. Dessutom, jag blir bara mer och mer övertygad om detta faktum ju äldre jag blir, är jag rädd för. De är födda så.
--- Slut citat ---
Nejdå, män är allt rätt så trevliga husdjur. Skäller lite till husbehov men i det stora hela är de både rumsrena och lättdresserade. Med vissa exemplar får man klura lite för att hitta deras akilleshäler, sen är det inte så svårt att få dem att sitta fint.
convallaria:
--- Citat från: kikarbara skrivet mån 6 apr 2009 12:21:42 ---Hur gammal är din lillsessa? Den här perioden med japan och manga, hade min doter med för något år sedan så jag tror inte att vi skall fästa oss allt för mycket vid det trots allt.
Så frågan är, vill hon ha
*en kreativ person som troligtvis kommer att kunna slå ut Peter Siepen och kompany i galenskap? (Han har idag 2 mm hår, gubbakeps, jeans och hängslen till vardags). Jag är dock inte så säker på att han kommer att ha större framgångar yrkesmässigt om det inte är inom teve, som kulturpersonlighet eller liknande....
Den yngsta tror jag dock faller bort då han inte lär vara giftasmogen då.
--- Slut citat ---
Sessan fyller 17 och mangaintresset har hållit i sig i sex-sju år nu.... Hon pluggar japanska och pratar det med sin bror när de inte vill att mor ska förstå...
Det är väl den yngste som är den kreative kepspersonligheten, va? Synd. Det lät som på pricken. Annars tar vi den förste, tack. Han kanske kan hjälpa sin svärmor med ett och annat?
convallaria:
--- Citat från: gitzie skrivet tis 7 apr 2009 00:36:17 ---Jag har avaktiverat mitt facebook-konto. Hade inte tid med det och blev tvärstressad :-[ >:( Här gäller det att få bort stressmomenten för tillfället.
--- Slut citat ---
Gitzie, vad synd! jag som tyckte det var så trevligt att du gått med på Fejan! Välkommen tillbaka! Det gäller att använda FB inte låta FB använda sig!
convallaria:
--- Citat från: Reggis skrivet mån 6 apr 2009 20:20:25 ---Killar är idioter, Convallaria. På den punkten har jag samma åsikt som din dotter. Dessutom, jag blir bara mer och mer övertygad om detta faktum ju äldre jag blir, är jag rädd för. De är födda så.
--- Slut citat ---
Ja, absolut annorlunda kan jag gå med på. Vad jag märkt lägger människor under 18 inte riktigt in samma betydelse i ordet idioter som vi andra....
gitzie:
--- Citat från: convallaria skrivet tis 7 apr 2009 17:09:29 ---Gitzie, vad synd! jag som tyckte det var så trevligt att du gått med på Fejan! Välkommen tillbaka! Det gäller att använda FB inte låta FB använda sig!
--- Slut citat ---
Tack, jag kanske återvänder när jag har mer tid över att sätta mig in i det. :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion