Allmänt > Fria diskussioner

Röstar på Team Hanna i Körslaget.

<< < (4/10) > >>

kikarbara:
Men hallå, var är Sussieh?? Gäst vaddå?

kikarbara:

--- Citat från: kikarbara skrivet tis 13 jan 2009 20:40:12 ---Men hallå, var är Sussieh?? Gäst vaddå?

--- Slut citat ---

Men hallå, igen. Nu är du inte längre Gäst Sussieh, men nykomling. Spökar det?

Sussieh:

--- Citat från: kikarbara skrivet tis 13 jan 2009 20:39:26 ---Jag måste nog ändå säga att jag tycker att glitterlaget har hängt med i överkant. Säkert för att hela Borås sitter bänkat. Det var inte rättvist att Nanne åkte den här veckan.
Laget som är skälet till att jag åker på att titta en vecka till hänger kvar, men ärligt talat börjar det bli plågsamma människoförsök utav det, åtminstone som det var sist. Nä, låt inte körledarna sjunga själva, de har ego nog så det räcker.

Mer chulle tack.

Sussieh, hur kommer det sig att han är i din bokhylla?

(Min sambos syster har en annan av deltagarna i sin bokhylla. In persona, varav vi kikar febrilt här i det här huset förstås.)

--- Slut citat ---
Jaa du..han finns på några cd-skivor...han sjunger i ett band som heter Morgana Lefay....Hårdrock  :) ruskigt bra sångare.
Sen har jag honom i ett fotoalbum då han var på fest hemma hos mej en gång i tiden... :P En oerhört trevlig kille :)

kikarbara:

--- Citat från: Sussieh skrivet tis 13 jan 2009 21:00:42 ---Jaa du..han finns på några cd-skivor...han sjunger i ett band som heter Morgana Lefay....Hårdrock  :) ruskigt bra sångare.
Sen har jag honom i ett fotoalbum då han var på fest hemma hos mej en gång i tiden... :P En oerhört trevlig kille :)

--- Slut citat ---

Ahaaaaa! Där ser man. Hårdrocksbandet, kan man hitta dem på nätet måntro?

Sussieh:

--- Citat från: kikarbara skrivet tis 13 jan 2009 21:02:23 ---Ahaaaaa! Där ser man. Hårdrocksbandet, kan man hitta dem på nätet måntro?

--- Slut citat ---
www.morganalefay.se

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion