Allmänt > Fria diskussioner

Röstar på Team Hanna i Körslaget.

<< < (5/10) > >>

Sussieh:

--- Citat från: Sussieh skrivet tis 13 jan 2009 21:07:55 ---www.morganalefay.se

--- Slut citat ---

Bästa låten är Hollow...och sen har dom gjort en egen variant på Hårgalåten....som heter Hårga :) Jag bor ju i Hälsingland där Hälsingehambon är ett av de största evenemangen här......fast inte med Morganas tolkning av låten  :P sen antar jag att Morgana finns på youtube :)

Reggis:
Fy faan, vad var det där. Lät som när man amputerar svansen på en katt. Morganalefye, borde förses med varningstext för oss som är musikaliska. Nu förstår jag det här med Team Hanna.

Sussieh:

--- Citat från: Reggis skrivet tis 13 jan 2009 21:34:55 ---Fy faan, vad var det där. Lät som när man amputerar svansen på en katt. Morganalefye, borde förses med varningstext för oss som är musikaliska. Nu förstår jag det här med Team Hanna.

--- Slut citat ---
Haha...man ska nog uppskatta det där med hårdrock för att förstå.....men lyssna du på Hollow.....den är mycket bra. Men för övrigt så är dom nog mer uppskattade av den yngre generationen.. ;D och team Hanna....du ska nog kolla in kommande lördag igen...då kommer det att svänga så det står härliga till...framförallt med lite skön musik från Bluesbrothers  ;D

Reggis:
Så gammal är jag inte, 33 år och jag har inget emot hårdrock bara artisterna kan spela. Det var deras musikaliska brister jag vände mig emot. Du fick mig att känna mig som Tant Regina för en liten stund. Fast som sagt var man tycker olika och tur är väl det. All musik behöver inte vara musikalisk, det finns säkert en nisch för skrammel också.

Sussieh:

--- Citat från: Reggis skrivet tis 13 jan 2009 21:45:21 ---Så gammal är jag inte, 33 år och jag har inget emot hårdrock bara artisterna kan spela. Det var deras musikaliska brister jag vände mig emot. Du fick mig att känna mig som Tant Regina för en liten stund. Fast som sagt var man tycker olika och tur är väl det. All musik behöver inte vara musikalisk, det finns säkert en nisch för skrammel också.

--- Slut citat ---
Ja deras musik är väl som all annan...man gillar ju inte allt dom gör......men det finns höjdpunkter ;D
Förresten...du då reggis..ska du inte kliva in på fb du oxå...så jag får se om du verkligen är 33  ;) annars så tror jag nog mer på Tant Regina...... ::)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion