Allmänt > Fria diskussioner
Röstar på Team Hanna i Körslaget.
ada:
Topic vänner :) (hålla sej till ämnet)
Har nu spanat in Körslagets webbsidor, sparar att se på sista programmet tills jag får låna dator med stor skärm och högtalare (titta gratis en vecka ser jag), men jag ska berätta att jag måste ju heja på Erik, uddevallasonen, som gått i samma skola två klasser över min äldsta son, särskilt då ingen annan gör det.
Måste berätta att snygg-eriks pappa -av de något ironiska eleverna döpt till snygg-sven- är lärare till son 2 och minsann har hälsat på mej :)
Sussieh:
ada testar sussiehs konto
Sussieh:
--- Citat från: Sussieh skrivet ons 14 jan 2009 15:13:02 ---ada testar sussiehs konto
--- Slut citat ---
Tjoho..nu kom jag in alldeles själv ;D ;D
gitzie:
Måste på tal om Snygg-Erik berätta att en god vän till mig är mycket svårt sjuk och genomgår just nu plågsamma behandlingar med jämna mellanrum. I fredags fyllde hon år och på kvällen ringde telefonen hemma hos henne. I luren fanns Eriks kör som sjöng för henne och grattade. En god vän till en god vän till henne finns med i hans kör :)
Gissa om det förgyllde hennes dag ;) DÄR har han en suporter ;D
kikarbara:
--- Citat från: gitzie skrivet ons 14 jan 2009 16:59:48 ---Måste på tal om Snygg-Erik berätta att en god vän till mig är mycket svårt sjuk och genomgår just nu plågsamma behandlingar med jämna mellanrum. I fredags fyllde hon år och på kvällen ringde telefonen hemma hos henne. I luren fanns Eriks kör som sjöng för henne och grattade. En god vän till en god vän till henne finns med i hans kör :)
Gissa om det förgyllde hennes dag ;) DÄR har han en suporter ;D
--- Slut citat ---
Ã…h, så härligt gjort av dem. De blev mina nästfavoriter helt plötsligt om inte annat så för den här gesten!!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion