Allmänt > Fria diskussioner
Röstar på Team Hanna i Körslaget.
Sussieh:
Japp...ikväll gäller det :) Kommer att svänga rejält hoppas jag ;D och i morgon kommer vi att få avnjuta kören live här på tingshustorget i Bollnäs, Härligt!!
kikarbara:
--- Citat från: Sussieh skrivet lör 17 jan 2009 18:24:40 ---Japp...ikväll gäller det :) Kommer att svänga rejält hoppas jag ;D och i morgon kommer vi att få avnjuta kören live här på tingshustorget i Bollnäs, Härligt!!
--- Slut citat ---
Er kör gjorde verkligen bra ifrån sig igår måste jag säga!!
Men som vanligt åkte fel lag ut :'( och det är skandal att borås som borde åkt ut första gången är kvar. Det kan inte handla om bästa kören utan flest sysslolösa i kommunen som sitter och kastar sig på telefonen. Trist! Jag gissar att det blir boråsarna som tar hem hela spektaklet trots falsksång och svårigheter att hålla rätt tonart.
Sussieh:
--- Citat från: kikarbara skrivet sön 18 jan 2009 11:10:10 ---Er kör gjorde verkligen bra ifrån sig igår måste jag säga!!
Men som vanligt åkte fel lag ut :'( och det är skandal att borås som borde åkt ut första gången är kvar. Det kan inte handla om bästa kören utan flest sysslolösa i kommunen som sitter och kastar sig på telefonen. Trist! Jag gissar att det blir boråsarna som tar hem hela spektaklet trots falsksång och svårigheter att hålla rätt tonart.
--- Slut citat ---
Ja jag håller verkligen med. Wells kör är otroligt duktig och Magnus kör inte alls lika bra, och jag är jätteglad att Hanna blir kvar en vecka till. Nu kan man väl säga att värsta hotet är borta
Nu ska jag snart ner och lyssna på kören live ;D ;D
kikarbara:
--- Citat från: Sussieh skrivet sön 18 jan 2009 11:49:52 ---Ja jag håller verkligen med. Wells kör är otroligt duktig och Magnus kör inte alls lika bra, och jag är jätteglad att Hanna blir kvar en vecka till. Nu kan man väl säga att värsta hotet är borta
Nu ska jag snart ner och lyssna på kören live ;D ;D
--- Slut citat ---
Hm, jag tror tyvärr att värsta hotet är borås som kommer att ta hem hela grejjen. Inte pg att kören är bra, de borde åkt ut första gången; det är nog andra faktorer om överväger när folk röstar?
Sussieh:
Japp nu har jag varit ner och hyllat kören live :) Det svängde rejält där nere på torget. Resultatet kommer på lördag då tv4 var där och filmade alltihop ;D Heja Hanna och kören, NI ÄR BÄST ;D ;D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion