Allmänt > Om Retroforum

"STATTESTIK" ???

<< < (15/30) > >>

kas:
Hur i Jösse namn ska de kunna samarbeta med någon annan? Det är så cementerat i väggarna hos dem att förr får jorden gå under, jag har konstaterat att den ena är betonghäckar och den andra lider av paranoia, men det är nu så!! So what? 8)

kikarbara:

--- Citat från: kas skrivet tis  1 jan 2008 21:23:01 ---Hur i Jösse namn ska de kunna samarbeta med någon annan? Det är så cementerat i väggarna hos dem att förr får jorden gå under, jag har konstaterat att den ena är betonghäckar och den andra lider av paranoia, men det är nu så!! So what? 8)

--- Slut citat ---

Jag backar och hukar mig, förlåt mig för ett dumt förslag.... *Mamma-mia-hundar-prata-med-dig-hundar-pratar-med-dig*.

JJ:
AP var bra i början - flera experter från Antikrundan var där och svarade på frågor t ex. Kommer ni ihåg när det fanns en ruta som man kunde kryssa i så att min automatiskt hade nicket "Anonym"?Nu är det väl bara BWH som klamrar sig kvar. Från början fanns knappt några frågor som spårade ur (vad jag kan komma ihåg). Jag vet inte varför det har urartat till dagens tillstånd.

PES har jag inte haft några problem med, och det är bara min dåliga dator som har gjort att jag inte har varit där mer än nu. Retro har flera kunniga, och kommer det lika många aktiva kunniga till så finns det ingen anledning att besöka något annat forum egentligen, inte för min del i alla fall.

Anja:

--- Citat från: ZapZap skrivet tis  1 jan 2008 21:01:12 ---Jag har och kommer att forsätta att skriva på AP och på RF men den där tredje siten vågar jag inte in på.
--- Slut citat ---

Det är ett klokt beslut.

Domino:

"Där har du en av anledningarna till att jag faktiskt väljer olika nick på olika ställen på nätet. Konflikter som hela tiden uppstår och som antar oanade proportioner. Tycker att det är såå trist."

Precis så känner jag också, vill inte använda mig av samma nick på AP som här så jag säkerligen skulle bli påhoppad direkt, väldigt tråkigt men sant!

(Försökte citera kikarbaras inlägg, men då ville den citera allt, det vill säga det som citerades innan också, vet inte riktigt hur man ska göra då man bara vill citera en lite bit av någons inlägg)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion